هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در گلستان و مازندران:

13 آبان مردم ثابت می‌کنند ایران جای جولان دشمنان نیست

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان گلستان و مازندران گفت: مردم عزیز با شرکت باشکوه در راهپیمایی 13 آبان قطعا بار دیگر این مهم به دشمنان ثابت می‌کنند که ایران جای جولان دشمنان نیست.
کد خبر: ۳۱۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ - 03November 2018

13 آبان مردم ثابت می کنند ایران جای جولان دشمنان نیستبه گزارش دفاع پرس از گرگان، حجت‌الاسلام «حسین رضایی» هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان گلستان و مازندران در شهرستان انبارالوم با بیان اینکه وحدت یکی از ضروریات کشور است، اظهار داشت: این درس قرآن و سنت رسول اعظم ما است؛ اگر پیامبر حاکمیت بت پرستی را قبول می‌کرد ما پرچم آمریکا را باید قبول می‌کردیم، اما روز 13 آبان به ما یاد داد که آمریکا و طرفدارانش ملحد، مقرض و عهدشکن هستند که ما را با پیمان شکنان کاری نیست و باید فرزندانمان را با این موضوع آگاه و روشن کنیم و بفهمند نیت و مقصود دشمنان در کشور چیست.

وی با گرامیداشت روز 13 آبان روز دانش آموز تصریح کرد: مسئولان باید مسائل کلان را ببینند، دشمن را درست شناسایی کنند، هدف‌های دشمن را در مقیاس ها و سطوح مختلف کشف تحلیل و قرارگاه دشمن را کاملا بشناسند.

رضایی گفت: مردم با شرکت با شکوه در راهپیمایی 13 آبان قطعا بار دیگر این مهم به دشمنان ثابت می‌کنند که ایران جای جولان دشمنان نیست.

این مسئول هوشیاری را برای جامعه و مردم مهم خواند و افزود: ما باید بدانیم همیشه امکان ضربه زدن از سوی دشمنان انقلاب و دشمنان ایران وجود داشته و دارد چون اطرافیان در دو حالت مقابل ما قرار دارند یا دشمن ما هستند یا با ما دشمنی دارند، پس ما باید در بهترین شرایط همیشه کمین دشمن و حتی نقاب کشیده شده صورت آنها را مدنظر قرار دهیم و اجازه کوچکترین سوء استفاده و تحرک به آنان ندهیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از همکاری مسئولان شهرستان آق قلا و انبارالوم و مردم خوب این منطقه از همکاری در طرح مردم یاری اداره بهداشت، امداد، درمان ارتش در این منطقه افزود: ارتش همواره یار و همراه مردم بوده و خواهد بود و از تمام ظرفیت های موجود خود برای سلامتی و آسایش مردم استفاده خواهد کرد و ارتش را نیرویی مردمی و در خدمتگزاری مردم دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار