امام جمعه موقت سنندج:

دشمنان نمی‌توانند پیشرفت‌های ایران را ببینند/ ضرورت وحدت جامعه اسلامی برای غلبه بر جبهه کفر

ماموستا «امین راستی» گفت: دشمنان نمی‌توانند پیشرفت‌های علمی، اقتصادی، هسته‌ای، نظامی، سیاسی و فرهنگی ایران را ببینند و هر روز به دنبال توطئه‌ای تازه هستند که به شکر خدا و آگاهی مردم، این توطئه‌ها در نطفه خنثی می‌شوند.
کد خبر: ۳۱۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ - 03November 2018

دعوت علمای اهل سنت از مردم برای حضور حداکثری در راهپیمایی ۱۳ آبانبه گزارش دفاع پرس از کردستان، ماموستا «امین راستی» امام جمعه موقت سنندج، با بیان این‌که در شرایط کنونی، وفاق و وحدت می‌تواند جوابی دندان‌شکن به دشمنان اسلام باشد، اظهار داشت: ملت ایران با پیروی از رهبر و اتحاد تمامی فتنه‌ها را خنثی می‌کند.

وی افزود: دشمنان نمی‌توانند پیشرفت‌های علمی، اقتصادی، هسته‌ای، نظامی، سیاسی و فرهنگی ایران را ببینند و هر روز به دنبال توطئه‌ای تازه هستند که به شکر خدا و آگاهی مردم، این توطئه‌ها در نطفه خنثی می‌شوند.

ماموستا راستی تإکید کرد: دشمنان به‌دنبال نابودی تفکر اسلامی و ایرانی هستند؛ لذا علما، مسئولان و مردم باید با هوشیاری خود، مانع از این اتفاق شوند.

وی یوم‌الله ۱۳ آبان را یادآور سه حماسه بزرگ در ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در این روز ملت ما به‌ویژه قشر دانشجو و فرهیخته، به استکبار جهانی نشان دادند که در دفاع از نظام اسلامی، جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند.

امام جمعه موقت سنندج وحدت جامعه اسلامی را زمینه‌ساز غلبه بر جبهه کفر دانست و گفت: با این رویکرد، دشمنان اسلام نابود می‌شوند و دین برحق اسلام بر جهان حاکم می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار