فرمانده سپاه رامسر:

تحریم‌ها و تحمیل FATF، اصل دشمنی آمریکا را به اثبات رساند

فرمانده سپاه رامسر خروج آمریکا از برجام، تشدید تحریم‌ها و تحمیل لوایح FATF را در چهل سالگی انقلاب اسلامی اصل دشمنی استکبار جهانی برشمرد.
کد خبر: ۳۱۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ - 03November 2018

خروج از برجام، تشدید تحریم ها و تحمیل FATF، اصل دشمنی آمریکا را به اثبات رساندبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه رامسر، «محمد محمدی» فرمانده سپاه ناحیه مقامت بسیج سپاه رامسر در آستانه سالروز یوم الله 13 آبان این روز تاریخی را یادآور 3 رخداد با اهمیت در تاریخ ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: تبعید حضرت امام خمینی به ترکیه در سیزده آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، سه رخدادی بود که در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسید.
 
وی افزود: این سه رخداد در نوع خود در تاریخ حوادث انقلاب اسلامی بی‌نظیر است که در یک روز مشترک اما در ادوار مختلف به ثبت رسید.
 
محمدی ادامه داد: روح حاکم بر هر 3 رخداد حادث شده، بر پایه استکبار ستیزی و مبارزه با امپریالیسم جهانی بود که این جزو شاخص های این روز است.
 
فرمانده سپاه رامسر با اشاره به اینکه کشتار دانش آموزان در این روز توسط مزدوران رژیم پهلوی می تواند به عنوان یکی از اسناد متقن حقانیت ملت انقلابی ایران برای نسل‌های جوان امروزی معرفی شود، ادامه داد: دانش آموزان آگاه آن روز در سال ۵۷ به همراه جمع دیگری از مردم، در نشانه اعتراض به ظلم خاندان پهلوی، جان خود را تقدیم کردند تا برگ دیگری از جور و ظلم دژخیمان رژیم طاغوت ورق بخورد.
 
محمدی با ابراز اینکه یکی دیگر از وقایع مهم این روز، تسخیر لانه جاسوزی توسط انقلابیون و دانشجویان پیرو خط امام خمینی در ۱۳ آبان سال ۵۸ بود، افزود: در چنین روزی طومار جاسوزخانه آمریکای جنایتکار توسط جوانان انقلابی درهم پیچید و دست پلید و پنهان شیطان بزرگ در پیشگاه ملت ایران نمایان شد.
 
وی تاکید کرد: با این تفاسیر، طبق تقویم تاریخی، مردم و خصوصا جوانان و دانش آموزان هر ساله با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان یاد آن حماسه آفرینی ها را زنده نگه می دارند.
 
این مسئول با بیان اینکه حضور عموم مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان همیشه دارای اهمیت بوده است، تصریح کرد: اما با وجود شرایط کنونی منطقه و جهان و توطئه و نقشه‌های جبهه کفر به سرکردگی صهیونیست و آمریکا جنایتکار، اهمیت راهپیمایی امسال دو چندان است.
 
فرمانده سپاه رامسر در پایان ضمن دعوت مردم رامسر برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان متذکر شد: مباحثی چون خروج آمریکا از برجام، تشدید تحریم‌ها و تحمیل لوایح FATF، این اصل را به اثبات می‌رساند که در چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، دشمنی آمریکا ادامه دارد و شیطان بزرگ بر مسیر باطل خود استوار مانده که در حقیقت این موضوع نشان دهنده حرکت درست انقلاب اسلامی در مسیر آرمان‌های صحیح خود است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها