نماینده مردم «بیرجند»، «درمیان» و «خوسف» در مجلس:

آمریکا می‌خواهد جمهوری اسلامی ایران مانند شاه نوکرشان باشد

حجت‌الاسلام «سیدمحمدباقر عبادی» گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند که نظام حاکم ایران به مانند شاه نوکرشان باشد و نظام حاکم هر بلایی که بر سر ملتش آورد مانعی وجود نداشته باشد.
کد خبر: ۳۱۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ - 03November 2018

آمریکا می خواهد نظام حاکم مانند شاه نوکرشان باشدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سیدمحمدباقر عبادی» نماینده مردم «بیرجند»، «درمیان» و «خوسف» در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است و دشمنی‌های استکبار جهانی با ملت ایران به جرم استقلال تمامی ندارد و متاسفانه هرچه می‌گذرد خوی استکباری‌ خود را اصلاح نمی‌کند.

وی افزود: آمریکا هر روز در صدد آسیب رساندن به استقلال، آزادی و جمهوریت ایران اسلامی است، استقلالی که محصول خون شهدا و تلاش مجاهدان فی‌سبیل‌الله و مومنینی است که در ۴۰ سال قبل به پیروزی رسید.

نماینده مردم «بیرجند»، «درمیان» و «خوسف» در مجلس خاطرنشان کرد: از همان ابتدای انقلاب، آمریکا دشمنی‌های خود را با ایران اسلامی آغاز کرد و نگرانی آنان به این دلیل است که ایران می‌تواند مستقل باشد و بدون آن‌ها بر روی پای خود بایستد.

وی با بیان این‌که مردم کشور‌های تحت سلطه آمریکا، هیچ اهمیتی برای دولت آمریکا ندارند، ابراز داشت: امروز می‌بینیم یک روزنامه‌نگار عربستانی برای اینکه نقدی به نظام حاکم دارد سلاخی می‌شود و آمریکایی‌ها نیز دوست دارند در ایران چنین دیکتاتوری حکم فرما باشد.

حجت‌الاسلام عبادی مطرح کرد: کنسولگری یک کشور پناه ملت مردمان آن کشور است، ولی می‌بینیم در کنسولگری عربستان یک فرد قطعه قطعه می‌شود و آمریکا نیز هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد.

وی افزود: آمریکایی‌ها به چنین کشور‌های دست نشانده‌ای، کشور معمولی می‌گویند و دوست دارند ایران را همانند عربستان محتاج خود کنند.

نماینده مردم «بیرجند»، «درمیان» و «خوسف» در مجلس گفت: آن‌ها به دروغ عنوان می‌کنند که ما خیرخواه مردم ایران هستیم، اما باید به آن‌ها گفت که برای مردم عربستان چه کاری انجام داده‌اید که می‌خواهید برای مردم ایران انجام دهید.

وی یادآور شد: آمریکایی‌ها می‌خواهند که نظام حاکم به مانند شاه نوکرشان باشد و نظام حاکم هر بلایی که بر سر ملتش آورد، مانعی وجود نداشته باشد.

حجت‌الاسلام عبادی اضافه کرد: مستکبرین هیچ علاقه‌ای به نظام‌هایی که برخواسته از مردم است، ندارند؛ زیرا به جای یک نفر، این مردم هستند که در سرنوشت کشورشان نقش ایفا می‌کنند.

وی بیان داشت: کشور‌هایی که برخواسته از مردم هستند، هیچ‌گاه به آمریکا تکیه نخواهند کرد و کشوری به آمریکا تکیه می‌کند که نقش مردم در حکومت آن کمرنگ باشد و یا دیده نشود.

نماینده مردم «بیرجند»، «درمیان» و «خوسف» در مجلس با اشاره به این‌که آمریکا به خاطر استقلال و نظام مردمی ما، عصبانی است، گفت: آزادی و عزت کنونی ما حاصل تلاش‌های بسیاری است که در طی ۴۰ سال گذشته کشیده شده است.

حجت‌الاسلام عبادی عنوان داشت: ما در روز استکبار جهانی فریاد می‌زنیم و به همه کشور‌ها بیدارباش می‌دهیم تا نسبت به توطئه‌های دشمنان به خصوص شیطان بزرگ آگاه باشند.

وی خاطرنشان کرد: امسال راهپیمایی ۱۳ آبان پرشورتر از سال‌های گذشته خواهد بود؛ زیرا مصادف با اعلام رسمی تحریم‌های آمریکا خواهد بود و برای این‌که مشتی دیگر بر دهان این دشمن خون‌خوار بزنیم، حضور گسترده‌ای خواهیم داشت.

نماینده مردم «بیرجند»، «درمیان» و «خوسف» در مجلس تصریح کرد: تحریم‌های آمریکا دشمنی آشکار با ملت عزیز ایران است و این تحریم‌ها زندگی مردم را نشانه رفته است؛ لذا دلسوزی‌های آمریکا برای ملت ایران نشان از توطئه‌ها و فتنه‌های آن‌هاست.

حجت‌الاسلام عبادی با بیان این‌که طبیعتاً حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال باعث یأس و ناامیدی دشمن خواهد شد، افزود: حضور مردم در صحنه، نماد عظمت، اقتدار و مردمی بودن انقلاب و الگویی برای دیگر کشورهاست.

وی یادآور شد: حضور در صحنه این پیام را می‌رساند که ایران همانند گذشته بدون آمریکا می‌تواند بر روی پای خود بایستد و اقتدار و ایستادگی خود را حفظ کند و آمریکا نیز از این شرایط ناراحت است و تمامی تلاش‌ها و سنگ‌اندازی‌های خود را در این راستا انجام می‌دهد تا ایران به عنوان الگویی برای دیگر کشور‌ها تبدیل نشود.

حجت‌الاسلام عبادی اضافه کرد: هدف آمریکا از این تحریم‌های جدید برای این است که نتوانیم به مسائل داخلی خود بپردازیم، اقدامی که در طی این ۴۰ سال بار‌ها و بار‌ها برای کشورمان ایجاد کردند.

وی گفت: جنگ هشت ساله، بحران‌های داخلی و تحریم‌ها برای این است که ما را مشغول کنند و نگذارند مسئولین به امور بپردازند، اما این ملت با سربلندی از این جنگ روانی و تحریم‌های اقتصادی بیرون خواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار