استاندار و نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

حقانیت پیش‌بینی رهبری از بدعهدی آمریکا برای همه روشن شده است

استاندار کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان، در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: اکنون که حقانیت پیش‌بینی مقام معظم رهبری از بدعهدی و بی‌صفتی رژیم غدار حاکم بر آمریکا برای همه روشن گردیده است، بیش از هر زمان دیگری مراد آن پیر فرزانه از «شیطان بزرگ» خواندن این رژیم منحوس بر همگان واضح و مبرهن است.
کد خبر: ۳۱۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ - 03November 2018

دعوت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه از مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبانبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، به‌مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه و آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان، در بیانیه‌ای مشترک، از همه اقشار مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

همه ساله روز ۱۳ آبان برای ملت هوشیار و بابصیرت ایران اسلامی یادآور خاطرات صفوف به‌هم پیوسته و مستحکم فرزندان انقلابی این دیار در شکستن دیوار استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار است که فریاد ستم‌ستیزی ملت ایران را در جای جای گستره هستی طنین‌انداز کرد و موجب روشن شدن قلوب آزادگان جهان گردید.

در این روز که به تعبیر حضرت امام راحل انقلاب دوم نامیده شد، فرزندان فرهیخته سرزمین شور و حماسه، توانستند با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، هیمنه این اهریمن جهانی را در افکار عمومی مردم جهان درهم بشکنند و ندای حق‌طلبی خود را به گوش جهانیان برسانند.

اکنون که حقانیت پیش‌بینی مقام معظم رهبری از بدعهدی و بی‌صفتی رژیم غدار حاکم بر آمریکا برای همه روشن گردیده است، بیش از هر زمان دیگری مراد آن پیر فرزانه از «شیطان بزرگ» خواندن این رژیم منحوس بر همگان واضح و مبرهن است.

بی‌تردید مردم ولایت‌مدار و باغیرت دیار کرمانشاه که مرزداران سربلند کیان مقدس کشور اسلامی بوده و هستند، امسال نیز همچون سالیان گذشته با حضور فراگیر و گسترده در راهپیمایی دشمن‌شکن ۱۳ آبان، ضمن ابراز انزجار خود از سیاست‌های پلشت استکبار جهانی، با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق خواهند نمود. ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها