بیانیه سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت 13 آبان؛

وحدت کلمه بار دیگر معنا می‌شود

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله 13 آبان آمده است: به همه جهانیان می‌فهمانیم که در 13 آبان 97 وحدت کلمه بار دیگر معنا می‌شود و قدرت رهبری دینی بار دیگر به ایران اسلامی جانی دوباره می‌بخشد.
کد خبر: ۳۱۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ - 03November 2018

وحدت کلمه بار دیگر معنا می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت یوم الله سیزده آبان روز ملی مبارزه با اسکتبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: 13 آبان ماه که در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شده، فرصتی ارزشمند برای تبیین و بازخوانی حوادث مهمی است که در سه مقطع زمانی، مبارزه ملت ایران با آمریکا و مستکبران جهان را درپی داشت.

13 آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 است.

تأمل و تعمق در واقعه این سه رخداد، نشانگر این واقعیت است که این وقایع در راستای راهبردهای آمریکا و یکه‌تازی کاخ سفید در راهبری رژیم پهلوی و تنظیم محاسبات و سیاست‌های نظام منفور شاهنشاهی صورت پذیرفته است و اقدام انقلابی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در ۱۳ آبان‌ماه سال ۱۳۵۸ واکنش جامعه انقلابی ایران به استبداد استکبار جهانی بود.

این بیانیه می‌افزاید: 13 آبان ثابت کرد که همه قدرت‌های عظیم شیطانی و طاغوتی از درون پوچ و پوشالی است، در 13 آبان مردم عدالتخواه ما خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده‌ای کج‌اندیش و کوته ‌فکر، همچون کوهی استوار است، «کاهی» بیش نیست، سیزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ بسپارند، به آنها آموخت که می‌توانند هویت خود را با نفی قدرت‌های استعماری تعریف کنند و در یک کلام با به ارمغان آوردن غروری مقدس و حماسه آفرین به آنها آموخت که دیوار ظلم و ستم شکستنی است.

سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس اعلام می‌دارد؛ اکنون که 13 آبان 1397 رخدادی دیگر از ظلمهای آمریکا با تصویب تحریم‌های ظالمانه علیه ایران به منصه ظهور می‌رسد، نه تنها در روز ملی مبارزه با استکبار 13 آبان بلکه باید همیشه‌ی ایام، مبارزه با استکبار جهانی را تبلور عینی ببخشیم و بار دگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) هم نوا شویم. پس در این شرایط حساس که دنیا در آستانه تحولات اساسی قرار گرفته و چشم عالم بر ما دوخته شده است، باید در دام حرکتهای دیپلماتیک جهانی و دنیای ارتباطات غرب پسندانه نیفتیم و نگذاریم که انقلاب به دست نامحرمان و نااهلان بیفتد.

آری ما زنان ایران اسلامی، پشت سر مقام عظمای ولایت، مقام معظم رهبری (دامت برکاته) که پرچم دار مبارزه با شیطان بزرگ است ایستاده‌ایم و تا ایران، ایران است و خط امام (ره) باقی است شعار مرگ بر آمریکا از این سرزمین رخت بر نخواهد بست و به همه جهانیان می‌فهمانیم که در 13 آبان 1397 وحدت کلمه بار دیگر معنا می‌شود و قدرت رهبری دینی بار دیگر به ایران اسلامی جانی دوباره می‌بخشد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار