رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران خبر داد؛

خدمت رسانی هزار مازندرانی به زائرین اربعین حسینی در عراق

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران از اعزام هزار نیروی خدماتی با هزینه رایگان جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۳۱۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ - 03November 2018
خدمت رسانی هزار مازندرانی به زائرین اربعین حسینی در عراقبه گزارش دفاع پرس از ساری، «محمد حسن اصغری» رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران امروز در جلسه شورای اداری مازندران، اربعین حسینی را از دستاوردهای مدافعان حرم برشمرد و اظهار داشت: در شرایطی که دو سوم عراق در دست داعش بود، مدافعان حرم با از بین بردن آنان، برپایی مراسم اربعین حسینی را محقق کردند.
 
وی با بیان اینکه در سال جاری انسجام خوبی برای اربعین حسینی در استان ایجاد شده است، پشتیبانی از ستاد بازسازی عتبات عالیات در ساماندهی موکب ها را از جمله اقدامات دانست.
 
این مسئول با بیان اینکه در سال قبل ۲۰ موکب از استان در عراق مستقر شده بود، افزود: امسال تعداد موکب ها به ۱۰ مورد کاهش یافته است ولی ظرفیت موکب ها از ۲۲ هزار نفر در روز به ۳۷ هزار نفر رسیده است.
 
اصغری با اشاره به صرفه جویی ۲۰ میلیارد ریالی در هزینه های اربعین حسینی در سال جاری ادامه داد: حدود هزار نیروی خدماتی با هزینه رایگان به عراق اعزام شده و کالاها و کمک‌های مردمی استان توسط ۱۰۷ خودروی سنگین به عراق ارسال شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران با اشاره به بازدید از موکب‌های استان در عراق تصریح کرد: وقوع تندباد و بارندگی شدید در عراق سبب شد تا به برخی موکب های استان خسارت وارد شود و با این حال، موکب ها از اول آبان ماه شروع به خدمات دهی به زائران حسینی کردند.
 
وی در پایان از مازندران به عنوان استان موفق در برپایی موکب های اربعین یاد کرد و گفت: پشتیبانی موکب ها از جمله مواردی است که باید در سال های آتی مورد توجه ویژه مسئولین قرار گیرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار