دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برای حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به مناسبت فرارسیدن روز ملی مبارزه با استکبار، با صدور اطلاعیه‌­ای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را نقطه عطف استکبارستیزی در تاریخ سرزمین کهن ایران دانست و از عموم مردم این استان برای حضور در مراسم راهپیمایی 13 آبان دعوت کرد.
کد خبر: ۳۱۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ - 03November 2018

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برای حضور مردم در راهپیمایی 13 آبانبه گزارش دفاع پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن 13 آبان روز ملی «مبارزه با استکبار»، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اطلاعیه‌­ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که نماد حرکت نسل جوان زیر سایه راهنمایی پیر فرزانه است، نقطه عطف استکبارستیزی در تاریخ سرزمین کهن ایران است، زیرا نویدبخش پررنگ‌تر شدن استقامت و پایداری در جوانانی بود که به تازگی کشورشان را از دست استکبار جهانی نجات داده بودند. آرمان‌های آن روز انقلاب اسلامی ایران و تسخیر لانه جاسوسی که انقلاب دوم لقب گرفت، دستیابی به تمدن نوین اسلامی، نفی سلطه استکبار‌ جهانی و زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت بود که از آن زمان تا امروز مورد مخالفت‌ها و سنگ‌اندازی‌های زیادی از سوی استکبار جهانی قرار گرفته است.

در شرایط کنونی و در حالی که جوانان کشورهای اسلامی به خاک و خون کشیده شده و ثروت‌های آن‌ها به یغما برده می‌شود، فرهنگشان مورد هجمه هزاران شبکه ماهواره‌ای و مجازی قرار می‌گیرد، پیشرفت‌هایشان نادیده گرفته می‌شود. جوانان ایرانی نیز در جنگی روانی مدام از آینده اقتصادی کشورشان ترسانده شده و با انواع تحریم‌های دروغین تهدید می‌شوند.

در چنین شرایطی، روزهایی مثل 13 آبان است که با یادآوری به خاک و خون کشیده‌ شدن دانش‌آموزان قبل انقلاب و پاسخ آن با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بعد از انقلاب، باعث می‌شود جوانان و نوجوانان کشورمان جانی دوباره گرفته و در مسیر خود استوارتر شوند و به یاد بیاورند که تنها اندیشه انقلابی که برخواسته از شعار «هیهات منا الذله» اباعبدالله الحسین‌(ع) باشد می‌تواند آن‌ها را به سرچشمه عزت و آزادگی رهنمون گردد.

13 آبان، یادآور سه رویداد بزرگ تاریخی یعنی تبعید حضرت امام خمینی به ترکیه در سال 1343، کشتار دانش‌آموزان به دست رژیم منحوس پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال 1358 گرامی باد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از عموم مردم مؤمن، همیشه در صحنه و استکبارستیز استان، دعوت می‌کند با حضور حماسی خود وحدت و همبستگی و پاسخ محکم به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی را در این راهپیمایی به نمایش بگذارند.

این راهپیمایی در شهر مقدس مشهد فردا ساعت 8:30 صبح از میدان بسیج به ‏طرف حرم مطهر رضوی و اجتماع در رواق امام خمینی برگزار و در پایان «حسین مظفر» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها