مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

آمریکا به چیزی جز سقوط نظام جمهوری اسلامی راضی نخواهد شد

«محمدرضا فخر» گفت: علی‌رغم اینکه صحبت‌هایی از مذاکره می‌شود، اما رویه نظام استکبار بر این است که بر هیچ تعهدی پایبند نیست و مشخص است که نظام سلطه بر چیزی جز تسلیم شدن بدون قید و شرط نظام اسلامی رضایت نمی‌دهد.
کد خبر: ۳۱۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳ - 03November 2018

امریکا به چیز دیگری جز سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی راضی نخواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «محمدرضا فخر» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۱۳ آبان در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی یادآور حوادثی است که در همه آن‌ها بحث استکبارستیزی نهضت حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی مطرح است.

وی افزود: در ۱۳ آبان همیشه طرف مقابل ما نظام سلطه به‌رهبری آمریکای جنایت‌کار بوده است، اما مهم این است که ما در ۱۳ آبان امسال، علاوه بر اینکه می‌خواهیم مباحث مرتبط با منویات حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب را زنده کنیم، بحث ورود به حوزه استکبارستیزی از شروع نهضت تا الآن است که باید مطرح کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی یادآور شد: علی‌رغم اینکه صحبت‌هایی از مذاکره می‌شود، اما رویه نظام استکبار بر این است که بر هیچ تعهدی پایبند نیست و مشخص است که نظام سلطه بر چیزی جز تسلیم شدن بدون قید و شرط نظام اسلامی رضایت نمی‌دهد.

فخر، بهترین راه برای غلبه بر نظام سلطه را مبارزه و ایستادگی دانست و بیان داشت: ۱۳ آبان امسال مجدداً عهد و پیمان خودمان را بر منویات حضرت امام (ره) و تبعیت از مقام معظم رهبری در مبارزه همه‌جانبه با استکبار جهانی زنده می‌کنیم.

راه برون رفت از مشکلات ایستادگی است

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها هم بحث تمدید تحریم‌ها را دنبال می‌کنند، گفت: باید نشان دهیم همان‌طور که ۴۰ سال در مقابل تحریم‌های نظام سلطه ایستادگی کردیم، مسیر برون‌رفت ما از تحریم‌ها و مشکلاتی که ایجاد کردند همین است نه مذاکره‌ای که نشان دادند بر آن پایبند نیستند.

لزوم ورود دانشگاه‌ها و حوزه‌ها به ارائه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مکان‌هایی که به‌عنوان منشأ تفکر انقلابی هستند مخصوصاً دانشگاه‌ها و حوزه‌ها، باید به ارائه دستاورد‌های ۴۰ سالگی انقلاب ورود کنند، گفت: اگر که با یک همت مضاعف و نگاه علمی و تحقیقاتی و پژوهشی به دستاورد‌های انقلاب نگاه شود، مسلماً برداشت مردم و عوام جامعه از مباحث مرتبط با انقلاب بسیار عمیق‌تر و با بصیرت بیشتری صورت خواهد گرفت.

فخر اضافه کرد: اگر دانشگاه‌ها و حوزه‌ها و اساتید دستاورد‌های ۴۰ سالگی انقلاب ورود نکنند در بحث اغنای مردم به دستاورد‌های انقلاب مسلماً نخواهیم توانست آن‌طور که باید و شاید دستاورد‌های انقلاب را به مردم بشناسانیم و ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: در ۴۰ سالگی و ایام بلوغ انقلاب اسلامی علی‌رغم مشکلاتی که برای مردم در حوزه‌های اقتصادی وجود دارد، ولی عزت و اعتباری که به‌واسطه انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته داشتیم باعث شده که جایگاه نظام اسلامی در بین مردم آزادی‌خواه جهان جایگاه بسیار رفیعی باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به دلایل دشمنی آمریکا در طول سالیان متمادی با انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: اگر به فرمایشات رهبر فقید انقلاب توجه کنیم، ایشان بار‌ها فرمودند: «تا آمریکا شما را پای میز مذاکره ننشاند و تمام امکانات شما را نگیرد، از شما راضی نمی‌شود»، و چون بر آن صراط مستقیم بودیم، آمریکا نتوانسته به اهداف خودش برسد.

فخر ادامه داد:، چون آمریکا در این ۴۰ سال به اهداف خودش نرسیده است، باعث شده دشمنی‌هایش را ادامه دهد و مسلماً اگر آمریکا به اهدافی که داشت می‌رسید، دست از دشمنی برمی‌داشت.

آمریکا به چیز دیگری جز سقوط نظام جمهوری اسلامی راضی نخواهد شد

وی اظهار داشت: آمریکا جز به سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی به چیز دیگری راضی نخواهد شد و این دشمنی‌ها را ادامه خواهد داد و بیشتر خواهد کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آن چیزی که به ما کمک خواهد کرد در مقابل این دشمنی‌ها بایستیم، همدلی وحدت و ایستادگی است، خاطرنشان کرد: اگر این‌ها را داشته باشیم، باعث می‌شود که به حول و قوه الهی همان‌طور که در این مدت ‌۴۰ سال در مقابل آمریکا ایستادگی کرده، همچنان ایستادگی کند.

فخر تاکید کرد: نه‌تنها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی کرده، بلکه توانسته‌ایم تعداد قابل‌توجهی از مردم سایر کشور‌ها را در راستای اهداف استکبارستیزی نظام جمهوری اسلامی همدل و هم‌زبان کنیم و امروز تعداد قابل‌توجهی از کشور‌ها و دولت‌ها برای اهداف استکبارستیزانه جمهوری اسلامی ایران همراه شده‌اند و این است که باعث شده دشمنی امریکا تداوم پیدا کند.

وی بیان داشت: ان‌شاءالله حول منویات رهبری همچون گذشته که در مقابل آمریکا ایستادگی کردیم و آمریکا هیچ غلطی نتوانسته بکند، این ایستادگی ادامه پیدا خواهد کرد و خواهیم توانست از این تحریم‌ها سربلند خارج شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار