ذوالفقاری در رزمایش مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن:

استانداران باید زمان بیشتری را برای ایمن‌سازی زیرساخت‌ها اختصاص دهند

معاون امنیتی وزارت کشور گفت: اجرای اصول پدافند غیر عامل یکی از مسئولیت‌های استانداران است و آن‌ها باید زمان بیشتری را برای ایمن‌سازی زیرساخت‌ها اختصاص دهند.
کد خبر: ۳۱۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ - 03November 2018

استانداران باید زمان بیشتری را برای ایمن‌سازی زیرساخت‌ها اختصاص دهندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، «حسین ذوالفقاری» معاون امنیتی وزارت کشور و رئیس پدافند غیر عامل وزارت کشور عصر روز شنبه در رزمایش مقابله با تهدیدات احتمالی اظهار داشت: موضوع پدافند غیر عامل برای همه ما یک امر ضروری است.

وی افزود: امروز تهدیدات بسیار متنوع و گسترده شده است؛ پس توجه به پدافند غیر عامل بسیار مهم است؛ بنا بر این مدیران کشور همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند باید برای موضوع پدافند غیر عامل و مقابله با تهدیدات دشمن آماده باشند.

ذوالفقاری با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه پدافندی و ایمن‌سازی زیرساخت‌ها گفت: با وجود انجام اقدامات بسیار در حوزه پدافندی با محوریت سازمان پدافند غیر عامل، اما هنوز با سطح مورد توجه رهبر معظم انقلاب فاصله داریم.

وی ادامه داد: اجرای اصول پدافند غیر عامل یکی از مسئولیت‌های استانداران است و آن‌ها باید زمان بیشتری را برای ایمن‌سازی زیرساخت‌ها اختصاص دهند. افزایش آگاهی مردم در حوزه پدافند غیر عامل امری ضروری است و اثربخشی بسیار بالایی دارد.

معاون امنیتی وزارت کشور گفت: امیدواریم با همکاری همه سازمان‌ها کشور را در مقابل تهدیدات گسترده دشمنان مصون کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها