ابتکار:

سیاست‌های کنونی آمریکا مطلب تازه‌ای نیست/ با سرافرازی از مشکلات کنونی عبور می‌کنیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با بیان اینکه با سرافرازی از مشکلات کنونی عبور خواهیم کرد، گفت: سیاست‌های کنونی آمریکا مطلب تازه‌ای نیست.
کد خبر: ۳۱۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱ - 03November 2018

سیاست‌های کنونی آمریکا مطلب تازه‌ای نیست/ با سرافرازی از مشکلات کنونی عبور می‌کنیمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، معصومه ابتکار عصر امروز در شورای اداری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: رئیس‌جمهور در دولت سیاست‌ها و اولویت‌های روشنی را تعریف کرده است.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی و روانی دشمن برای هدف‌گیری امید، نشاط، وحدت و همگرایی مردم، عنوان کرد: در شرایط فعلی ایجاب می‌کند با تلاش و جدیت بیشتر پیرامون مسائل مردم به ویژه مسائل معیشتی برای خانواده‌هایی که در معرض جدی هستند، تلاش کنیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با یادآوری اینکه با سرافرازی از مشکلات کنونی عبور خواهیم کرد، اظهار کرد: سیاست‌های کنونی آمریکا مطلب تازه‌ای نیست.

ابتکار با تأکید بر اینکه باید تحلیل درست و جامعی را از تاریخ خود برای نسل جوان جامعه داشته باشیم، تبیین کرد: تمام تلاش دشمن در راستای تهی‌سازی تاریخ برای نسل جوان است.

وی با اشاره به تحرکات، آسیب‌ها و جنگ روانی دشمن، گفت: این موضوع بسیار مهمی برای دولت است و باید حساسیت‌های لازم را داشته باشیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با اشاره به زوایای مختلف عدالت، مطرح کرد: یکی از ابعاد عدالت، عدالت جنسیتی است و باید بدانیم در جمهوری اسلامی قرار است این عدالت را چگونه اجرا کنیم.

ابتکار خطاب به مسؤولان و مدیران، متذکر شد: همانطور که به تعادل منطقه‌ای فکر می‌کنید به امکان بهره‌مندی زنان و دختران هم توجه داشته باشید.

وی اعلام کرد: از دیگر سیاست‌های ما این است که 30 درصد پست‌های مدیریتی تا پایان دولت در اختیار زنان قرار گیرد که تاکنون شاهد رشد 16.5 درصدی انتصاب مدیران زن در دولت دوازدهم هستیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور اجرای طرح‌های کارآفرینی و اشتغال زنان در شهر و روستا را حائز اهمیت دانست و گفت: تسهیلات خوبی برای این مهم در نظر گرفته شده که اگر این تسهیلات به‌درستی مدیریت و نظام اداری کارآمدی لازم را داشته باشد، زمینه جذب تسهیلات وجود دارد.

ابتکار با اشاره به اهمیت طرح شناسایی و حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل و با اعلام اینکه این طرح برای دختران عشایر و روستایی که نیاز به تحصیل دارند اجرا می‌شود، عنوان کرد: اگر در سطح استان خراسان‌جنوبی گزارش این مهم به دست ما برسد می‌توانیم کمک کنیم.

وی مطرح کرد: از بین آسیب‌های مختلفی که برای خانواده ایرانی وجود دارد یک آسیب یعنی گفتگو و مهارت ارتقای ارتباط بین خانواده را در نظر گرفتیم و این طرح در 24 استان کلید خورده است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور موضوع خانواده را موضوع همه دانست و با تأکید بر اینکه اگر خانواده سالم نداشته باشیم به اهداف خود دست نخواهیم یافت، اعلام کرد: اگر بخواهیم پیوند بین خانواده و نسل‌های گذشته داشته باشیم باید پیوند بین نسلی را تقویت کنیم.

ابتکار بر ضرورت حمایت و توان‌افزایی از سازمان‌های مرم نهاد برای برون‌سپاری امور تأکید و عنوان کرد: باید به سازمان‌های مردم‌نهاد اعتماد کنیم؛ جامعه اگر بخواهد رشد کند ناچار است به بخش خصوصی و فعالیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد توجه کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار