جزییات جدید از شیوه معدوم کردن جسد خاشقجی به دست تیم ترور

یک رسانه ترکیه ای جزییات جدیدی از شیوه معدوم کردن جسد جمال خاشقجی به دست تیم ترور در دوم اکتبر گذشته فاش کرد.
کد خبر: ۳۱۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴ - 03November 2018

جزییات جدید از شیوه معدوم کردن جسد خاشقجی به دست تیم تروربه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از الجزیره، یک رسانه ترکیه ای جزییات جدیدی ازشیوه از بین بردن جسد جمال خاشقجی به دست اعضای تیم ترور سعودی در دوم اکتبر گذشته فاش کرد.

روزنامه صباح ترکیه نوشت: سه نفر از اعضای تیم بر روند عملیات معدوم کردن جسد تا آثار جنایت باقی نماند، نظارت داشتند و این سه عبارتند از ماهر المطرب، صلاح الطبیقی و ذعار غالب الحربی.

این رسانه به نقل از منابع موثق آورده است: ماهر المطرب رئیس تیم ترور بود. این سه نفر فقط در روز ترور پس از ارتکاب جنایت به منزل کنسول سعودی رفتند و این تیم اقدام به تکه تکه کردن جسد در کنسولگری کردند و این سه نفر در واقع جسد را به طور کامل در منزل کنسول معدوم کردند.

روزنامه صباح ترکیه نوشت: المطرب منزل کنسول را در ساعت ۱۶:۵۳ به سوی هتل و سپس فرودگاه ترک کرد و در ساعت ۱۸:۲۰ استانبول را ترک کرد اما الطبیقی و الحربی در منزل کنسول تا ساعت ۱۹:۳۰ ماندند و سپس به سوی هتل و از آنجا به فرودگاه رفتند و در ساعت ۲۲:۴۶ استانبول را ترک کردند. جسد تکه تکه شد و در پنج چمدان قرار داده شد و به منزل کنسول با خودرو دیپلماتیک وابسته به کنسولگری سعودی منتقل شد و این را دوربین های مقابل منزل کنسول در ساعت ۱۵:۰۹ ثبت کرده اند.

به نوشته این روزنامه، المطرب از نزدیکترین افراد به محمد بن سلمان ولیعهد عربستان است که دو سال در سفارت عربستان در لندن کار کرده است. اما صلاح الطبیقی یک نظامی در وزارت کشور عربستان و الحربی به خاطر دفاع عالی از کاخ محمد بن سلمان ترفی درجه در اکتبر گذشته دریافت کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار