در بیانیه بسیج فرهنگیان استان همدان به‌مناسبت ۱۳ آبان مطرح شذ؛

سند «۲۰۳۰» و کنوانسیون «FATF» همان «کاپیتولاسیون» به شکل بزک شده‌ است

سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان در بیانیه‌ای اعلام کرد: اگرچه سالیان درازی از حادثه ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ می‌گذرد، اما تفکر «کاپیتولاسیون» به شکل مدرن و بزک شده‌اش را هنوز زنده می‌دانیم که تحت عناوینی، چون سند «۲۰۳۰» و کنوانسیون «FATF» بروز کرده و به‌دنبال نابودی عزت، کرامت، استقلال و اقتدار کشور به دست خودمان است.
کد خبر: ۳۱۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ - 04November 2018

سند «۲۰۳۰» و کنوانسیون «FATF» همان «کاپیتولاسیون» به شکل بزک شده‌ استبه گزارش دفاع پرس از همدان، سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به‌مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان مصادف با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آماده است:

امسال در حالی به استقبال روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خواهیم رفت که سپاه اربعین در یک رزمایش جهانی، چشم عالم را به بزرگ‌ترین اجتماع بشری گرد مغناطیس سید‌الشهداء (ع)، خیره و به کابوس دشمن تبدیل کرد.

بسیج فرهنگیان استان همدان با گرامی‌داشت ۱۳ آبان سالروز تبعید حضرت امام (ره)، کشتار دانش‌آموزان انقلابی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اعلام می‌دارد:

با حضور بی‌نظیر ملت ایران در پیاده‌روی اربعین حسینی که علی‌رغم همه تنگنا‌های اقتصادی و سیاسی پرشورتر از گذشته برگزار شد. نظام استکبار جهانی را متوجه این حقیقت کرد که منطق، منطق حسینی است و این راه پرعزت را حول محور اباعبدالله (ع) زمان خویش تا برپایی حکومت جهانی ادامه خواهیم داد.

معتقدیم اگرچه سالیان درازی از حادثه ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ می‌گذرد، اما تفکر «کاپیتولاسیون» به شکل مدرن و بزک شده‌اش را هنوز زنده می‌دانیم که تحت عناوینی، چون سند «۲۰۳۰» و کنوانسیون «FATF» بروز کرده و به‌دنبال نابودی عزت، کرامت، استقلال و اقتدار کشور به دست خودمان است، زهی خیال باطل ملت بزرگ ایران با تکیه به پیام جهانی اربعین که در اندیشه تابناک امام راحل و رهبر حکیم انقلاب جاری است فریاد می‌زنند «هیهات من الذله».

نظام استکبار به سرکردگی آمریکا که همواره از ۱۳ آبان لرزیده است، بر‌ای این روز تدارک جدی دیده تا با وضع تحریم‌های جدید ثانویه، ملت رشید ایران را وادار به تسلیم کند، به آمریکا و ایادی منطقه ایش اعلام می‌کنیم:

  1. «شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه»، بدانید ملت ما هرگز غافل‌گیر و اسیر جنگ روانی شما در جبهه‌های اقتصادی نخواهد شد و با تحمل سختی‌ها و تنگنا‌های موجود تحت هدایت‌های رهبر حکیم خود، با کار آمدی مدیریتی همه مسئولین و کارگزاران نظام از این گردنه و فتنه عبور خواهیم کرد، ان‌شاءالله؛ لذا همه مدیران و خدمت‌گزاران کشور را دعوت به کار و تلاش مضاعف جهادی با تکیه به ظرفیت‌های موجود داخلی خصوصاً جوانان انقلابی، شفاف‌سازی در عملکرد و برنامه‌ها و هوشمندی در برابر بازی‌های برجامی اروپا می‌کنیم.
  2. سند الگوی پایه اسلام ایرانی پیشرفت را که توسط مقام معظم رهبری ارائه گردیده است را قطب‌نمای سیاست‌ها، تصمیمات و برنامه‌های اجرایی و قانون‌گذاری کشور دانسته و تغییر نگاه در رویکرد مسئولین، از سیستم اقتصادی سرمایه‌ای غرب به اقتصاد مقاومتی و مقابله جدی با ولنگاری فرهنگی را شرط تحقق آن می‌دانیم. بسیج فرهنگیان نیز در کنار سایر محافل علمی و نخبگانی به ارائه نظرات خویش اقدام خواهد کرد.

در پایان ضمن دعوت همگانی خصوصاً فرهنگیان عزیز برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان همه با هم فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را سر خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار