بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به‌مناسبت ۱۳ آبان؛

ولایت‌پذیری، وحدت، استکبارستیزی، اقتدار و استقلال، رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، در بیانیه‌ای اعلام کرد: بدون تردید رمز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ولایت‌پذیری، وحدت و یکپارچگی و برخورداری از ارزش‌های والای روحیه استکبارستیزی، اقتدار و استقلال است.
کد خبر: ۳۱۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ - 04November 2018

ولایت پذیری، وحدت و یکپارچگی رمز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایرانبه گزارش دفاع پرس از سمنان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، به مناسبت گرامی‌داشت یوم‌الله ۱۳ آبان مصادف با روز ملی «مبارزه با استکبار جهانی» بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

آبان‌ماه هر سال، یادآور طنین فریاد‌های آزادی‌خواهی و عدالت‌گستری علیه سلطه بیگانگان، تسخیر لانه‌ جاسوسی و تبعید امام راحل است که جمعی از دانش‌آموزان عزیز، آن را با نثار خون پاک‌شان در مقابل دانشگاه تهران عطرآگین نمودند.

بدون تردید رمز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ولایت‌پذیری، وحدت و یکپارچگی و برخورداری از ارزش‌های والای روحیه استکبارستیزی، اقتدار و استقلال است.

در ۱۳ آبان‌ماه مصادیقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری وجود دارد که هریک به تنهایی می‌تواند منشاء تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم‌ستیزی و آرمان‌گرایی نسل‌های متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرد.

۱۳ آبان‌ماه که در تقویم رسمی کشور به‌عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شده است فرصت ارزشمندی برای تبیین چرایی این اقدام و بازخوانی و تبیین حوادث و رخداد‌های مهم و تعیین کننده‌ای به‌شمار می‌رود که در مقطع زمانی متفاوت، عرصه‌هایی از مصاف ملت ایران با آمریکای سلطه‌گر و جنایت‌کار طی پنج دهه اخیر را عرضه می‌کند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر سیزده آبان و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب و بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، بار دیگر با فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت اله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) لبیک می‌گویند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار