حجت‌الاسلام منتظری در جمع خبرنگاران:

حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نشانه بصیرت آن‌هاست

دادستان کل کشور حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان را نشانه بصیرت آن‌ها دانست و گفت: مردم ما می‌دانند که در شرایط حساس باید حضور فعال‌تری داشته باشند.
کد خبر: ۳۱۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ - 04November 2018

حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نشانه بصیرت آن‌هاستبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، حجت‌الاسلام «محمدجعفر منتظری» دادستان کل کشور در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی امروز نشانه بصیرت آن‌هاست.

وی با بیان اینکه مردم ما می‌دانند که در شرایط حساس باید حضور فعال‌تری داشته باشند، گفت: امروز آمریکا به عنوان شیطان بزرگ، دشمن اسلام و مسلمین است و ما هم باید دشمنی خود را با آن‌ها ابراز کنیم.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه تحریم‌های آمریکا علیه ایران، اتفاق جدیدی نیست و ۴۰ سال است که آن‌ها ما را تحریم کردند، افزود: تحریم زمینه و بستری برای رشد و پیشرفت ما است؛ البته تحریم‌ها فشار‌هایی را بر مردم تحمیل می‌کند، ولی قطعا این تحریم‌ها و فشار‌ها موجب پیشرفت و ترقی خواهند شد.

حجت‌الاسلام منتظری تاکید کرد: ما باید از این تحریم‌ها استقبال کنیم؛ چراکه زمینه‌ای است تا مردم و خصوصا جوانان ما به این فکر و اندیشه بیافتند که روی پای خودشان بایستند و ارتباط خود را با دشمن کمتر کنند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی پیرامون دلیل پشیمانی برخی از تسخیرکنندگان لانه جاسوسی، گفت: دلیل این پشیمانی را باید از خودشان پرسید. لابد اعتقاد و ایمان آن‌ها آن‌چنان که باید و شاید عمیق نبوده است. این امر جدیدی نیست و در تاریخ اسلام سابقه دارد عده‌ای که مدتی در تبعیت از پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) بودند، بعدا انحراف پیدا کردند؛ لذا باید این افراد را دعا کرد تا از این انحراف برگردند.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار