نژادبهرام:

لزوم مقاوم‌سازی مدارس/ یک‌چهارم مدرسه‌های تهران فرسوده هستند

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حدود یک‌چهارم مدارس تهران فرسوده هستند، بر لزوم نوسازی و مقاوم‌سازی واحدهای آموزشی شهر تهران تاکید کرد.
کد خبر: ۳۱۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ - 04November 2018

یک چهارم مدارس تهران فرسوده هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «زهرا نژادبهرام» عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح روز یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر، نسبت به ناایمن بودن و فرسودگی حدود یک‌چهارم مدارس در سطح شهر تهران به شهردار، تذکر داد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران، با اشاره به واحد‌های آموزشی فرسوده در تهران گفت: بیش از یک‌هزار واحد آموزشی در بافت فرسوده قرار دارند که نیازمند مقاوم‌سازی، بازسازی و نوسازی‌ هستند.

نژادبهرام با بیان اینکه یک‌چهارم مدارس با این عارضه روبه‌رو هستند، افزود: مناطق ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، و ۱۴ شامل بیشترین مدارس فرسوده است.

وی ادامه داد: شهرداری تهران بر اساس قانون، مکلف است اماکنی را که امکان بروز خطر جانی برای شهروندان دارند، یا تخریب یا از فعالیتش جلوگیری کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: ایمنی شرط اول مدیریت شهری است و شهروندان با اتکا به مدیریت‌های شهری در سطح شهر تردد می‌کنند؛ لذا شهرداری مکلف است که در اسرع وقت ستاد‌های نوسازی و بهسازی را در قالب انجمن خیرین مدرسه ساز، شهرداران، مدیران و مسئولان مناطق راه اندازی کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار