سردار شرفی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اقدامات آمریکا علیه ایران بی پاسخ نخواهد ماند/ ملت ایران آمریکا را زیر پا می‌گذارند

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دوران تهدید گذشته است، گفت: هر عملی که آمریکا بخواهد علیه کشورمان انجام دهد، عکس العمل آن را از مردم ایران خواهد دید.
کد خبر: ۳۱۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ - 04November 2018

هر عملی که آمریکا بخواهد انجام دهد عکس‌العمل آن را خواهند دید/ صحبت‌های ترامپ تازگی نداردسردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا در حاشیه مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به اینکه مردم ایران از ابتدای انقلاب تا به امروز روحیه استکبارستیزی را در خود زنده نگه داشته‌اند، اظهار داشت: از ساعت‌های اولیه صبح امروز نظاره‌گر حضور پرشور مردم هستیم و لنز‌های دوربین تمام رسانه‌های دنیا این حرکت عظیم را نشان می‌دهند.

وی افزود: هر جا که کشور نیازمند حضور مردم بوده است، مردم در صحنه حاضر شدند و امروز هم مردم با شور در این راهپیمایی حضور یافتند و همان شعار حضرت امام (ره) را که فرمودند ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم، سر داده و آن را اجرا کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دوران تهدید گذشته است، گفت: هر عملی که آمریکا بخواهد علیه کشورمان انجام دهد، عکس العمل آن را از مردم ایران خواهد دید.

سردار شرفی در خصوص سخنان ترامپ و شروع دور دوم تحریم‌ها افزود: آمریکا 40 سال است که ما را تحریم کرده است، اما ما به زندگی عادی خود ادامه داده‌ایم و حرف‌های ترامپ برای ملت ما تازگی ندارد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تاکید کرد: ملت ایران در مقابل تهدیدات و تحریم‌های آمریکا قرار می‌گیرند و آمریکا را زیر پا می‌گذارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار