امام جمعه آبادان:

ملتی که تربیت‌شده مکتب حسینی است، در برابر استکبار سر خم نمی‌کند

حجت‌الاسلام «علی ابراهیمی‌پور» گفت: ملتی که عاشورا دارد و تربیت شده مکتب «هیهات‌من‌الذله» حسینی است و درس معرفت و دشمن‌شناسی انقلابی را فرا گرفته، در برابر استکبار سر خم نمی‌کند.
کد خبر: ۳۱۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ - 04November 2018

ملتی که تربیت شده مکتب«هیهات منا الذله» حسینی است در برابر استکبار سر خم نمی کندبه گزارش دفاع پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «علی ابراهیمی‌پور» امام جمعه آبادان، امروز (یک‌شنبه) در جمع راهپیمایی‌کنندگان یوم‌الله ۱۳ آبان این شهر، اظهار داشت: توطئه‌های امروز آمریکا موجب شده تا ملت ایران گسترده‌تر از همیشه با فریادی رساتر از قبل در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنند.

وی با بیان این که ۱۳ آبان امسال فرصتی مناسب برای تبیین توطئه‌های جدید آمریکاست، افزود: آمریکا به دنبال اعمال تحریم‌های گذشته به بهانه‌های جدید است که این موضوع جهان را در برابر یک آزمون جدید قرار داده است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور اظهار داشت: ۱۳ آبان یادآور افتخارآفرینی و مقاومت دانش‌آموزان و دانشجویان ایران اسلامی در مبارزه با استکبار است.

وی با گرامی‌داشت و یاد و خاطره شهدای ۱۳ آبان، به حوادث سال ۴۳ و به شهادت رسیدن دانش‌آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) اشاره کرد و گفت: ملتی که عاشورا دارد و تربیت شده مکتب «هیهات‌من‌الذله» حسینی است و درس معرفت و دشمن‌شناسی انقلابی را فرا گرفته، در برابر استکبار سر خم نمی‌کند.

خاطرنشان می‌شود، اقشار مختلف مردم خوزستان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در شهر‌های آبادان، خرمشهر، اروندکنار، مینوشهر، مسجدسلیمان، لالی، شادگان، بندرامام خمینی (ره) و بندر ماهشهر حضور یافته و با سردادن شعار‌های ضداستکباری، خشم و انزجار خود را نسبت به سیاست‌های شیطان بزرگ آمریکا به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار