نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

یوم‌الله ۱۳ آبان تجلی اراده مردم در ستیز با ایادی استکبار است

آیت‌الله «عباس‌علی سلیمانی» گفت: هر سال ۱۳ آبان تبلور و تجلی اراده مردم در ستیز با ایادی استکبار است، اما امسال این تجلی به شکل ویژه بروز یافت.
کد خبر: ۳۱۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ - 04November 2018

13 آبان روز مصاف با مستکبران به معنی واقعی کلمه استبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، آیت‌الله «عباس‌علی سلیمانی» نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، امروز (یک‌شنبه) در راهپیمایی ۱۳ آبان زاهدان، اظهار داشت: هر سال ۱۳ آبان تبلور و تجلی اراده مردم در ستیز با ایادی استکبار است، اما امسال این تجلی به شکل ویژه بروز یافت؛ چرا که دشمن این روز را برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران انتخاب کرده بود.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: با توجه به اینکه ۴۰ سال در نبرد بی‌امان با ایادی استکبار هستیم و انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد جشن پیروزی خود قرار دارد، امروز حضور پررنگ مردم پیام‌های زیادی برای دشمنان ما داشت.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: خوشبختانه امروز رشد و بالندگی فکری جامعه در شناخت توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن افزایش یافته و مردم با این توطئه‌ها و ترفند‌ها آشنایی کامل دارند.

آیت‌الله سلیمانی اظهار داشت: بصیرت مردم در همراهی با نظام سبب می‌شود تا هیچ قدرتی نتواند بر قدرت آنان غلبه کند؛ چرا که همه قدرت‌ها مجبورند تسلیم اراده مردم شوند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای براندازی نظام، ادامه داد: حضور امروز مردم به ناامیدی دشمنان ایران منجر می‌شود تا دیگر به دنبال تلاش برای تعیین تاریخ پایان حکومت جمهوری اسلامی ایران نباشند.

امام جمعه زاهدان افزود: ۱۳ آبان روز مصاف با دشمنان به معنی واقعی کلمه است که سه رویداد مهم در تاریخ معاصر ایران در این روز گرامی داشته می‌شود.

آیت‌الله سلیمانی خاطرنشان کرد: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران و شهادت دانش‌آموزان در این روز سبب شده است تا ۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار نامگذاری شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم بابصیرت سیستان و بلوچستان مانند دیگر نقاط ایران اسلامی براساس میثاقی که با شهدا و رهبری بسته‌اند امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کردند و مشت محکمی به دهان دشمنان کوبیدند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها