رئیس سازمان بسیج اساتید کشور:

نباید در آمریکاستیزی و خشنودی از آمریکا شعارزده باشیم

«مجتبی زارعی» با بیان اینکه در آمریکا ستیزی و خشنودی از آمریکا شعارزده هستیم، گفت: باید در جریان ستیز به فرامین رهبری توجه داشته باشیم.  
کد خبر: ۳۱۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ - 04November 2018

نباید در آمریکاستیزی و خشنودی از آمریکا شعارزده باشیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «مجتبی زارعی» رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، امروز (یک‌شنبه) در همایش روز ملی «مبارزه با استکبار جهانی» که با موضوع «خوانش انتقادی خط سازش مذاکره در پیشرفت ایران فردا» برگزار شد، با بیان اینکه مازندران در معماری اربعین حسینی نقش داشته است و با اشاره به نقش شهدای مازندرانی در دفاع از حرم اهل بیت (ع)، اظهار داشت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند این اربعین به سلامت و صلابت شکل نمی‌گرفت.

وی با بیان اینکه اولین خوانش انتقادی خط سازی ناشی از آن است که رویدادزده شده‌ایم، عنوان کرد: روشنفکران باید به این سئوال جواب دهند که چرا حضرت امام راحل تبعید شده است، آیا تبعید به خاطر شریعت و تفکر اسلامی یا دفاع از ایران بوده است؟

زارعی با اظهار این‌که مرحوم «میرزای شیرازی» برای رفع سلطه از ایران، فتوای تاریخی را صادر کرده است، گفت: سیر تطور روحانیت اصیل در تاریخ این کشور برای دفاع از ایران بوده است.

رئیس بسیج اساتید کشور با عنوان این‌که رویدادزده شده‌ایم، گفت: کسی نمی‌گوید یک فقیه شیعه برای اینکه ایران عزیز باشد و از ایران و ایرانیت دفاع می‌کند، تبعید شده است.

وی با بیان این‌که در آمریکاستیزی و خشنودی از آمریکا شعارزده هستیم، ادامه داد: باید در جریان ستیز به فرامین رهبری توجه داشته باشیم.

زارعی با بیان اینکه باید از بانک ژن‌های بی‌خاصیت تحمیل شده اعلام برائت کنیم، از جنبش اساتید و دانشجویی خواست تا پای کار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار