سردار «محمدرضا نقدی»:

بزدل‌ها از سکوت، سازش و مذاکره با آمریکا دم می‌زنند

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بزدل‌ها از سکوت در برابر استکبار و یا دم از سازش و مذاکره می‌زنند، اما ملت ایران ۴۰ سال با آمریکا مبارزه کرد تا توانست آن را از اریکه قدرت به زیر بکشد.
کد خبر: ۳۱۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ - 04November 2018

بزدل ها از سکوت و سازش و مذاکره با آمریکا دم می زنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (یک‌شنبه) در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در کرج که با حضور پرشور مردم برگزار شد، با اشاره به تاریخچه حضور دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام در صحنه‌های مختلف انقلاب، اظهار داشت: جوانان ما با تسخیر لانه جاسوسی و گروگان گرفتن اعضای آن، از آمریکا خواستند که شاه دیکتاتور و ثروت بلوکه شده ایران در حساب‌های بانکی آمریکا را برگرداند، اما آمریکا با حمایت از شاه خواست در منطقه قدرت‌نمایی کند و به سایر دولت‌های دست‌نشانده خود در منطقه نشان دهد که همیشه از آن‌ها حمایت می‌کند.

وی افزود: اسناد کشف شده در لانه جاسوسی بازخوانی و معلوم شد که تمام مشکلات کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و درگیری‌های مختلف در سطح کشور مانند غائله کردستان و یا تجزیه آذربایجان، از داخل این سفارت‌خانه فرماندهی و هدایت می‌شده است. پرونده‌های جاسوسان مختلف آمریکا در ایران مانند «بنی‌صدر» خائن کشف و حقیقت ماجرا برای مردم روشن شد.

وی با اشاره به این‌که دانشجویان مبارز و آگاه با تسخیر لانه جاسوسی به دشمنان اجازه فعالیت بیشتر را ندادند، گفت: یاد و نام شهدای دانشجو و دانش‌آموز را باید گرامی داشت؛ زیرا آنان برای حفظ و تداوم این نظام در روز‌های سخت این انقلاب و دفاع مقدس در صحنه حاضر بودند و از جان خود گذشتند.

سردار نقدی گفت: در این دوران برخی می‌گویند که شعار «مرگ بر آمریکا» چه سودی دارد؟ یا برخی بزدل‌ها از سکوت در برابر استکبار و یا دم از سازش و مذاکره می‌زنند؛ ملت ایران ۴۰ سال با آمریکا مبارزه کرده تا توانسته است امروز آمریکا را از اریکه قدرت به زیر بکشد. امروز آمریکا در خلاف گذشته هرچه را که اراده کند نمی‌تواند در دنیا و منطقه پیاده کند. امروز در دنیا دیگر ابرقدرتی وجود ندارد و خواسته‌های آمریکا نه تنها اجرا نمی‌شود، بلکه برعکس آن در کشور‌های آزادی‌خواه جهان صورت می‌گیرد.

وی افزود: در گذشته اگر رئیس جمهور آمریکا به کشوری سفر می‌کرد، مردم را به خیابان‌ها می‌آورند تا از او استقبال کنند، اما امروز رئیس جمهور آمریکا جرأت چنین کاری را ندارد؛ زیرا در زمان سفرش به کشور‌های مختلف مردم برعلیه او تظاهرات می‌کنند و شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند، این نتیجه ایستادگی و ۴۰ سال شعار «مرگ بر آمریکا» دولت و ملت ایران است.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: سازش و تسلیم جز نکبت و بدبختی و عقب‌ماندگی ثمری برای ایران نخواهد داشت و حضرت امام راحل به ما آموخت که تا ظلم هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما نیز هستیم و همچنان در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ایستاده‌ایم تا پرچم این انقلاب اسلامی به دست ایشان به دست حضرت ولی عصر (عج) برسد.

خاطرنشان می‌شود در این راهپیمایی با شکوه که مسئولان، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب در آن حضوری چشمگیر داشتند، نوجوانان پرشور با در دست داشتند پرچم‌ها و پلاکارد‌های مختلف، انزجار خود را از دولت استکباری آمریکا با شعار «مرگ بر آمریکا» نشان دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار