نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

آمریکا با فشار‌های اقتصادی درصدد جنگ روانی علیه ملت ایران است

آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» اعمال تحریم‌ها و خروج از برجام را ۲ فاکتور اعمال فشار از سوی ترامپ بر ایران اسلامی یاد کرد و گفت: آمریکا با فشار‌های اقتصادی درصدد جنگ روانی علیه ملت ایران است که باید در این راستا هوشیار بود.
کد خبر: ۳۱۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ - 04November 2018

خنثی سازی کارشکنی‌های استکبار جهانی با اتحاد مردمبه گزارش دفاع پرس از سمنان، آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان، در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان شهر سمنان در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که راهپیمایی ۱۳ آبان روز صلابت و اقتدار ملت ایران محسوب می‌شود، اظهار داشت: مردم همیشه درصحنه کشورمان با عزت و سربلندی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و همچنین ولایت‌فقیه هستند و از توطئه‌های دشمنان نمی‌هراسند.

وی با بیان این‌که حضور مردم استان سمنان در راهپیمایی روز استکبارستیزی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته است، افزود: مردم ما یک‌بار دیگر نشان دادند که قدردان انقلاب اسلامی هستند.

امام‌جمعه سمنان با بیان این‌که ملت ایران در دهه‌های گذشته مورد هجمه‌های مختلف استکبار جهانی قرار گرفته، اما همیشه بر آرمان‌های خود ایستادگی کرده است، گفت: یاوه‌گویی‌های دشمنان با حضور پرشور مردم خنثی می‌شود.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان این‌که دشمنان می‌خواهند از اهرم‌های فشار برای تسلیم شدن ایران اسلامی استفاده کنند، غافل از اینکه مردم ما همواره پای انقلاب و آرمان‌های‌شان ایستاده‌اند، بیان کرد: مردم همیشه درصحنه ما در همه حال باعزت و سربلندی، از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی تبعیت می‌کنند.

وی اعمال تحریم‌ها و خروج از برجام را ۲ فاکتور اعمال فشار از سوی ترامپ بر ایران اسلامی یاد کرد و ادامه داد: آمریکا با فشار‌های اقتصادی درصدد جنگ روانی علیه ملت ایران است که باید در این راستا هوشیار بود.

عضو خبرگان رهبری حضور همیشگی مردم در صحنه را عامل خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: تمامی کارشکنی‌های استکبار جهانی در آینده نزدیک با اتحاد مردم خنثی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار