سردار رمضان‌شریف:

آمریکا می‌خواست ۱۳ آبان امسال مردم علیه نظام به میدان بیایند/ مشکل آمریکا با اصل انقلاب اسلامی و مردم ایران است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در طراحی‌های آمریکایی قرار بوده که همچین روزی مردم ایران یکپارچه علیه نظام اسلامی به خیابان بیایند و طرفداری خود را از حقوق بشر آمریکایی اعلام کنند و بگویند کاری که در ۱۳ آبان ۵۸ کردیم اشتباه بوده است.
کد خبر: ۳۱۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸ - 04November 2018

انقلاب اسلامی نقطه آغاز مجددی را در 13 آبان امسال شروع کرده است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار «رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (یک‌شنبه) در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در خرم‌آباد، اظهار داشت: برابر اطلاعاتی که وجود دارد، در طراحی‌های آمریکایی قرار بوده که همچین روزی مردم ایران یکپارچه علیه نظام اسلامی به خیابان بیایند و طرفداری خود را از حقوق بشر آمریکایی اعلام کنند و بگویند کاری که در ۱۳ آبان ۵۸ کردیم اشتباه بوده است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال روند امور را از دی‌ماه گذشته تا امروز به سمتی پیش برده است که این ۱۳ آبان روز اتحاد ملت ما و انسجام بیشتر آن‌ها در مخالفت با آمریکایی‌ها است، گفت: شاید امروز خیابان‌های ایران اسلامی باشکوه‌ترین ۱۳ آبان را در طول سال‌های گذشته به خود دیده باشد که دلیل آن این است که این انقلاب باید به فضل الهی به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل شود.

سردار شریف افزود: امام امت و فرزند خلف آن بار‌ها و بار‌ها بر این جمله تأکید کردند که ما شاگردان کوچک مکتب امام حسین (ع) و اهل‌بیت (ع) هستیم؛ بنابراین از این‌که آمریکایی‌ها قادر نیستند تحولات کشور ما را پیش‌بینی کنند، بیش از این هم انتظاری نیست.

وی خاطرنشان کرد: هر طراحی و توطئه‌ای را که از ۴۰ سال قبل تاکنون آمریکایی‌ها علیه ملت ما به کار گرفتند، به فضل الهی، به اتکا رهبری حاکم بر کشور، به اتکا ملت بر خواسته و به پا خواسته ایران اسلامی و با تقدیم هزاران شهید، پایه‌های این نظام مستحکم ترشده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به مقامات آمریکایی، گفت: آمریکایی‌های جنایت‌کار! ما می‌دانیم که شما از چه چیزی ناراحت هستید، ۴۰ سال است که ما لحظه به لحظه رفتار، کردار، طراحی و نقشه‌های شما را از نزدیک می‌بینیم، ما به خوبی درک کردیم که شما چگونه از گروهک‌های تجزیه‌طلب در ابتدای انقلاب استفاده کردید.

سردار شریف ادامه داد: شما در ۴۰ سال گذشته داشته‌های زیادی داشتید که همه آن را در مصاف با انقلاب اسلامی و اراده آهنین ملت ایران از دست‌ داده‌اید، شما روزی «صدام» جلاد و حزب بعث را داشتید، یک روزی خزانه پر پول کشور‌های عربی جاهل و ارتجاعی را در اختیار داشتید، شما یک روزی سازمان منسجم جهنمی منافقان را در اختیار داشتید، روزی داعش را با هزاران انسان جاهل و میلیارد‌ها پول و دلار خودتان و عربستانی‌ها و اسرائیلی‌ها در اختیار داشتید.

وی تصریح کرد: ما به لطف الهی و به برکت خون شهیدان‌مان و به برکت هدایت رهبر معظم انقلاب، امروز قدرت مسلط نظامی و دفاعی این منطقه هستیم و قادریم به‌خوبی از مردم خود، جغرافیای کشورمان و طرفداران‌مان دفاع کنیم و هرکسی را که احساس کنیم چشم طمعی به این سرزمین مقدس دارد را به چنان سرنوشتی دچار کنیم که «صدام» به آن دچار شد.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان این‌که مردم لرستان بیش از ۶ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند، خاطرنشان کرد: شما شاهد هستید که چگونه قدم به قدم آمریکایی‌ها را به عقب راندیم و چگونه قدم‌به‌قدم پیشرفت کشورمان را در عرصه‌های مختلف به جلو راندیم، شما شاهد باشید و بدانید که امروز روز اقتدار جمهوری اسلامی و روز فروپاشی حامیان آمریکای جنایت‌کار و روز افول آمریکایی‌ها نه‌تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان است.

وی گفت: شما امروز این رفتار رئیس‌جمهور نامتعادل آمریکا را ببینید که با شمال و جنوب کشورش، با مکزیک، اروپا، چین و روسیه و با انقلاب اسلامی که دعوا دارد؛ امروز هژمونی و قدرت آمریکایی‌ها فروپاشیده است، روزی این‌ها می‌توانستند با قدرت نظامی، قدرت رسانه‌ای و قدرت دیپلماسی، اجماعی را علیه کشور‌ها ایجاد کنند، اما امروز به فضل الهی و به برکت مقاومت، ایستادگی، درایت و هوش ملت ایران، آمریکایی‌ها در مقابل ایران اسلامی زانو زدند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: وقتی تفنگ‌داران بلندقد و قامت و آموزش‌دیده آن‌ها در خلیج‌فارس در نزد فرزندان شما در نیروی دریایی سپاه زانو زدند، آن روز، روز افول قدرت نظامی آمریکا در منطقه ما بود و پس‌ از آن ناو‌های خودشان را از ترس و وحشت مقابله ما از خلیج‌فارس بیرون بردند و آن‌ها می‌دانند که اگر کوچک‌ترین مانعی برای کشور ما در دستیابی به اهداف و منافع اقتصادی خودش به‌ویژه صادرات نفت خودش ایجاد کند، به شدیدترین وجه ممکن تنبیه خواهند شد.

سردار شریف تصریح کرد: ۱۳ آبان امسال، ۱۳ آبان استثنایی است همانند ۱۳ آبان سال ۵۷ و ۵۸ و ۱۳ آبان سالروز تبعید امام خمینی (ره)، ما این تاریخ را در ۴۰ سال گذشته مرور کرده‌ایم و می‌دانیم که آمریکا با اصل اسلام، انقلاب اسلامی، کشور ایران و ملت ایران مشکل‌ دارد و بحث دولت، حکومت و نظام نیست.

وی خاطرنشان کرد: حقوق بشر واقعی آمریکا همین است که داریم می‌بینیم، خدا را شاکریم که در ۱۳ آبان امسال آن نقاب حقوق بشری کنار رفت و آن دستکش مخملی از روی دست چدنی آن‌ها برداشته شد، امروز در ایران اسلامی همه گروه‌ها، احزاب، جریانات سیاسی، جوانانی که بعد از انقلاب و دفاع مقدس به دنیا آمده‌اند، فریب‌های آنان را دیدند و این آگاه‌سازی اتفاق نیفتاد مگر اینکه یک رئیس‌جمهور نادانی مانند «ترامپ» روی کار بیاید.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: از این بابت انقلاب اسلامی نقطه آغاز مجددی را در ۱۳ آبان امسال شروع کرده است و آن نفرت از آمریکایی‌ها و اوج نفرت از رفتار هم‌پیمانان آن‌ها در منطقه است و قوت و اراده مجدد برای پیمودن راه شهیدان، آرمان‌های امام راحل و تحقق منویات و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.

سردار شریف تأکید کرد: ما سخت به راه شهیدان‌مان وفادار هستیم و لحظه‌ای از تداوم آرمان‌های آن‌ها باز نخواهیم ایستاد و تا لحظه‌ای که جان در بدن داریم برای اعتلای ایران اسلامی، مردم عزیز این سرزمین که حق آقایی، استقلال و عظمت را دارند خواهیم جنگید و استقامت می‌کنیم و لحظه‌ای اجازه نخواهیم داد که شیطنت‌های آمریکابه ثمر برسد و به گفته امام راحل و تدابیر مقام معظم رهبری، پرچم این انقلاب و نهضت به حضرت مهدی (عج) سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار