یادداشت/ سودابه رعیت نژاد

13 آبان، تپش قلب های هماهنگ با ندای «مرگ برآمریکا»

امروز 13 آبان، قلب ها در شیراز هماهنگ با سایر مردم ایران اسلامی به تپش در آمد تا وحدت و انسجام شیرازی ها را به نمایش بگذارد و فریاد غریوشان را متفاوت تر از هر سال «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر استکبار»به گوش جهانیان برساند.
کد خبر: ۳۱۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵ - 04November 2018

به گزارش دفاع پرس از شیراز، «سودابه رعیت نژاد» دانشجوی کارشناس ارشد مدیریت رسانه در یادداشتی در خصوص 13آبان ماه چگونگی حضور اقشار مختلف مردم و دانش اموزان در این مراسم می پردازد.

با آغازین دقایق شروع راهپیمایی، هزاران زن و مرد، دانش آموز و دانشجو از بلوار شهید دستغیب شیراز به راه افتادند و در کنار مسئولان استان، دسته دسته با فریاد غریو«مرگ بر آمریکا» انزجار خود را از دشمن دیرینه انقلاب اعلام داشتند.

امروز دانش آموزان مشتاق تر از هر سال با بیداری فریاد برآوردند که درخت دشمنی آمریکا پرورش نخواهد یافت و با اتحاد کلمه در سایه رهبر بالنده انقلاب اسلامی ایران، ریشه این دشمنی را خواهند خشکاند و متحد و یکپارچه رشته ها را به هم پیوند داده و با حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحریم های وعده داده آمریکا را به زانو در خواهند آورد.

دانش آموزان با نقاشی پرچم ایران بر روی صورت خود نشان دادند عزت و افتخار ایرانی بودن در جانشان رخنه کرده و دل هایشان با اندیشه و دستانشان هماهنگ، پرچم پرافتخار ایران را بر سینه حک نموده است تا با راهنمای ناخدای خود حضرت امام خمامنه ای«مدظله العالی» کشتی انقلاب را به سر منزل مقصود برسانند.

امروز پیر و جوان، زن و مرد، ترک و فارس و عشایر، همه و همه با تپش قلب های هماهنگ و تراکت ها و پلاکاردهایی مزین به عکس امام و رهبری در دست آمده بودند تا به دنیا ثابت نمایند این لباس عزتنمد انقلاب اسلامی را به خیال شوم دشمنان از تن بیرون نخواهند آورد و با بینش ژرف و تصمیمات رهبر معظم انقلاب، مانوس و متحد نقشه های شوم استکبار را همچون همیشه نقشه بر آب خواهند نمود. چرا که ایران و ایرانی به دنیا ثابت نموده زیر بار ظلم و ستم نخواهد رفت و همان طور که در طول 8 سال دفاع مقدس دنیا را به زانو در آوردیم امروز نیز پوزخند به تحریم های آمریکا خواهیم زد تا دنیا غیرت ایرانی را برای همیشه در قلب تاریخ حک نماید.

و اما گام ها استوارتر و محکم تر از هر سال با مشت های گره کرده همزمان با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به پیش می رفت تا خود را به حرم مطهر شاهچراغ«ع» و جایگاه سخنرانی برساند و گوش جان به سخنران مراسم سپارد.

در گوشه گوشه این حضور گسترده، ویلچرنشینان آمده بودند تا بگویند بذر نفاق و تفرقه روییده نخواهد شد و به فرمان وحدت پیر و راهنمای خود ندای لبیک خواهیم گفت و این سخن را که «آمریکا چهل سال است مغلوب جمهوری اسلامی ایران شده است» را پر رنگ تر به جهانیان نشان خواهیم داد.

 و اما همین پلاکارت ها چشم ها را نوازش می داد و قلب ها را مطمئن و فریادها را غریوتر.

آری امروز شیرازی ها با پلاکارت های«ما آمریکا را زیر پا می گذاریم» یک بار دیگر انزجار خود را به آمریکا و اسرائیل نشان دادند و پرشورتر از هر سال بی ترس از تحریم و جنگ هر گونه سازش با دشمنان قسم خورده انقلاب را فریاد زدند و با بیانیه قاطع دانشجویان به زبان فارسی  و انگلیسی و با به آتش کشیدن پرچم آمریکا، «هیهات من الضله» را محکم تر از هر سال به گوش جهانیان رساندند تا آرزوها و خیال ها و نقشه های تحریم و برجام های آمریکایی در سینه هایشان خفه شود و کشتی شان به گل بنشیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار