امام جمعه پلدختر:

مسئولان باید در مقابله با آمریکا همراه با مردم باشند

حجت الاسلام «احمد علی حسین زاده آملی» گفت: سیاست ملت ایران سیاست آشتی ناپذیری با آمریکا و استکبار است و مسئولان باید در مقابله با آمریکا در دل مردم و همراه با مردم باشند.
کد خبر: ۳۱۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴ - 04November 2018

مسئولان باید در مقابله با آمریکا همراه با مردم باشندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «احمدعلی حسین زاده آملی» امام جمعه پلدختر امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان این شهرستان اظهار داشت: همه ملل می‌توانند استکبار ستیزی را از ملت با بصیرت ایران یاد بگیرند و ملت‌های آزاده در حال الگوگیری از ملت انقلابی ایران هستند.

وی با اشاره به اتفاقات ثبت شده در تاریخ 13 آبان و خویی استکباری آمریکا گفت: براساس سخنان مقام معظم رهبری آنهایی که در درون ایران ندای عشق و علاقه به آمریکا را دارند نباید اشتباه مصدق پس از ملی شدن صنعت نفت را تکرار کنند؛ تکیه و امید به آمریکا اشتباه است، امید داشتن به آمریکا منجر به کودتای 28مرداد شد که این نشانه آمریکا دوستی و غرب گرایی است.

حسین زاده آملی با اشاره به اینکه آمریکا از خوش بینی مصدق سو استفاده کرد و کودتا را به راه انداخت افزود: مسئولان ایران چه کسانی که عمامه دارید و چه کسانی که بی ‌عمامه هستید عشق و علاقه به آمریکا عمامه را به گردن شما خواهد پیچاند و می‌کشد.

امام جمعه پلدختر عنوان کرد: مقام معظم رهبری خطاب به دستگاه تعلیم و تربیت می‌فرمایند، اسناد درس آموز لانه جاسوسی را بخوانید و به دانش آموزان هم یاد دهید، دانشجویانی که سفارت آمریکا را تسخیر کردند فهمیدند این لانه جاسوسی است که دانش‌آموزان ما باید بخوانند و بدانند.

وی تصریح کرد: آمریکا بعد از 10 سال از فتنه  78در فتنه سال88 آمدند و نقشه کشیدند که دور مقام معظم رهبری را خالی و شاخه‌های مرتبط با ایشان را قطع و بین خواص و ولایت فاصله بیندازند البته برخی‌ها در این فتنه زبیر و برخی طلحه شدند و برخی خواص از ولایت فاصله گرفتند و خاموش و ساکت شدند ولی ملت ایران دور تا دور ولایت رو حلقه زده و ایشان را تنها نگذاشتند.

حسین زاده آملی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند تا ذهن ملت ایران از شعار مرگ بر آمریکا پُر است تسلط بر کشور ایران محال است، ملت و دولت ایران در کنار هم ایستاده تا بتوانند در مقابل استکبار ایستادگی کنند تا این پیچ خطرناک با همت مردم کنار گذاشته می‌شود.

امام جمعه پلدختر یاد آور شد: سیاست ملت ایران سیاست آشتی ناپذیری با آمریکا و استکبار است و مسئولان باید در مقابله با آمریکا در دل مردم و همراه با مردم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار