عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

دشمنان برای نابودی انقلاب مردم را هدف قرار داده‌­اند/ آمریکا فرعون زمان ما است

«حسین مظفر» گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بر این باورند که به جای نابودی انقلاب اسلامی باید مردم ایران را نابود کنند، چون انقلاب ریشه در باورهای اعتقادی آنها دارد و به راحتی نمی­‌شود این باورها را از مردم جدا کرد؛ لذا نابودی مردم، نابودی باورهای آنها را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۱۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷ - 04November 2018

راهپیمایی 13 آبان مشهد با سخنرانی حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت///دشمنان برای نابودی انقلاب مردم را هدف قرار داده‌­اند/ آمریکا فرعون زمان ما استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار، راهپیمایی یوم الله 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم به خصوص دانش آموزان و دانشجویان امروز (یکشنبه) در مشهد برگزار شد.

«حسین مظفر» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اجتماع پایانی این راهپیمایی که در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد با گرامیداشت این روز تاریخی اظهار داشت: 13 آبان یکی از روزهای بزرگ تاریخی و سرنوشت ساز کشور اسلامی ایران است. وقایعی که در این روز رخ داد بر سینه کشور ما ثبت شد و فصل نوینی را در کارنامه انقلاب گشود.

وی در ادامه افزود: سه حادثه بزرگی که در 13 آبان رخ داد شاید از لحاظ زمانی، همزمان نبودند اما از جهت ماهیت با یکدیگر همسو بودند. در هر سه این وقایع مردم در یک سو و آمریکایی­‌ها در سوی دیگر قرار داشتند. 13 آبان از یک سو سه حماسه برگ زرین را برای ملت ایران به یادگار گذاشت و از سوی دیگر سه فقره از زشت‌ترین جنایات علیه مردم ایران را در کارنامه آمریکایی‌­ها رقم زد.

مظفر ادامه داد: رویداد اول دستگیری امام خمینی(ره) به دلیل اعنراض علیه لایحه کاپیتولاسیون بود که منجر به تبعید ایشان شد. امام(ره) با تصویب این لایحه به همه اقشار مردم هشدار داد که علیه این لایحه آرام ننشینند.

عضو مجمع تشخیص مصلت نظام افزود: رویداد دوم، در13 آبان­‌ماه ۱۳۵۷ و ماه‌­های نزدیک به پیروزی انقلاب رخ داد. در این روز دانش آموزان و نوجوانان در آن مقطع، احساس مسئولیت کردند و میز و نیمکت­‌ها را رها کرده و به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند. به دلیل شعارهای کوبند­ه‌­ای که دانش آموزان در خیابان دانشگاه سردادند دژخیمان شاه در مقابل آنها صف آرایی کردند و سینه ۶۰ نفر از آنان را آماج گلوله­‌های خود قرار دادند. شهادت این دانش آموزان باعث شد تا سقوط رژیم منهوس پهلوی سرعت بگیرد.

این مسئول گفت: رویداد سوم، تسخیر لانه جاسوسی بود که در ۱۳ آبان­‌ماه 1358 رخ داد. آمریکایی‌ها به دنبال آن بودند تا کسانی را که ملت ایران اخراجشان کرده بودند را دوباره به کشور بازگردانند. آمریکایی­‌ها بعد از تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام امید آن را داشتند که با استفاده از عناصر لیبرال­ اوضاع را به قبل بازگردانند. گروگان گیری جاسوسان لانه جاسوسی برای ملت ایران عزت و افتخار را به ارمغان آورد و برای آمریکایی‌­ها سرافکندگی به همراه داشت.

مظفر ابراز داشت: آمریکایی­‌ها برای گرفتن انتقام و جبران این حقارت حمله نظامی را علیه ایران طرح­‌ریزی و اجرا کردند؛ اما در طبس ابابیل‌های الهی سجیل‌ها را بر سر و مغز آمریکایی‌ها فروریخت و با وزیدن طوفان شن باعث شد تا نیروهای آمریکایی در آتش کین خدا بسوزند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این مطلب که دخالت‌­های آمریکایی‌­ها فقط صرفاً مربوط به سال­‌های پیروزی انقلاب نبوده و این کشور در طول حیات خود همواره خوی اشغالگری داشته است؛ افزود: آمریکایی­‌ها در این روزها با تمام توان خود وارد صحنه شده و تمام پیاده نظام‌­ها و سواره نظام­‌ها را بسیج کردند تا شاید بتواند انقلاب را از پای در آورند و یا این ملت را به سازش تسلیم کنند. آنها برای تحقق این هدف به دنبال آن هستند تا با استفاده از همه ابزارها در ایران اغتشاش و شورش به پا کنند و با اعمال فشار و سختی به مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی را ساقط کنند.

این مسئول تأکید کرد: اقتدار انقلاب اسلامی، یکی از دلایلی است که آمریکایی را به استیصال در آورده و باعث شده تا روسای جمهور آمریکا سر خود را به در و دیوار ب­زنند تا بتوانند تحقیرها و ناکامی­‌های خود را جبران کنند.

وی پیروزی حشدالشعبی، انصارالله یمن و حزب الله لبنان را نتیجه الگوی برداری از انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: پیروزی خط مقاومت در منطقه و ممالک اسلامی مایه عصبانیت سردمداران استکبار شده است.

مظفر افزود: استقامت، پایداری، برخورداری از روحیه شهادت طلبی و وفاداری شما مردم ایران توطئه­‌های آمریکایی­‌ها را در ۴۰ سال حیات انقلاب اسلامی خنثی کرده و دلیل دیگری برای عصبانیت دشمنان شده است.

این مسئول گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بر این باورند که به جای نابودی انقلاب باید مردم ایران را نابود کنند، چون انقلاب ریشه در باورهای اعتقادی مردم دارد و به راحتی نمی­‌شود این باورها را از مردم جدا کرد؛ لذا باید مردم را نابود کرد تا باورهای آنها نیز نابود شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که تنها عامل سرنگونی ایران فروپاشی از درون و تغییر باورهای مردم است تصریح کرد: دشمنان در مقاطع مختلف تهاجم نطامی و اقتصادی را علیه مردم ایران طرح ریزی و عملیاتی کردند اما مردم با دشمن شناسی و عمل به هنگام همه توطئه‌­های آنان را نقش بر آب کردند.

مظفر بیان داشت: امروز آمریکا فرعون زمان ما است. او می­‌خواهد منافع خود را در منطقه در سایه جنگ تأمین کند. آنها دست­‌های ملت مظلوم را بسته و قلاده اسرائیلی‌ها را باز کرده‌اند و سه ضلع شرارت عربی، غربی و عبری که ریشه جنایات بشر هستند می‌خواهند ملت ایران را به زانو درآورند. در این روزها داستان ما و آمریکایی‌ها، داستان عزت و ذلت است و ملت ما همانطور که در 40 سال راه عزت را انتخاب کرده همچنان باید بر این راه پافشاری کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ملت ما همچنان که ۴۰ سال ایستادگی کردند باید مقاومت کنند و با تأسی به فرهنگ عاشورا، مکتب عزت را بپذیرند. هر چند دشمنان به دنبال آن هستند که مردم ایران اسلامی ۴۰ سالگی انقلاب را جشن نگیرند؛ اما اعتقادات و باورهای این مردم که ریشه در اعتقادات ۱۴۰۰ ساله شیعه دارد این توطئه آنها را ناکام خواهد گذاشت و مسیر ما همچنان مسیر استقامت و پیروزی خواهد ماند.

مظفر افزود: راه رسیدن به قله‌­های سرافرازی در گرو پایداری، استقامت، هوشیاری، دشمن شناسی، تسلیم ناپدیری و باقی ماندن بر پیمان خود با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی در پایان با اشاره به شنیدن برخی زمزمه‌­های در خصوص مذاکره و سازش با آمریکا گفت: راه حق سختی­ دارد باید صبر و شکیبایی داشت. کسانی که این روزها زمزمه سازش دارند باید بدانند که تسلیم و سازش وضع ما را بدتر خواهد کرد. ملت ما می­‌داند که سازش و مذاکره ذلت آنها را به همراه خواهد داشت و زحمت ۴۰ ساله‌­ای که شهدا و ایثارگران برای تحقق این انقلاب متحمل شده­‌اند را از بین خواهد برد.

 انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار