امام جمعه سرپل ذهاب:

فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در بین نسل جوان در حال تقویت است

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: امروز فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در بین نسل جوان روز به روز در حال تقویت است و همین باعث اقتدار بیش از پیش کشور خواهد شد.
کد خبر: ۳۱۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵ - 04November 2018

فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در بین نسل جوان در حال تقویت استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «جواد فاطمی نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب امروز (یکشنبه) در تجمع راهپیمایان 13 آبان در مصلای نماز جمعه سرپل ذهاب اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 توسط دانشجویان خط امام (ره) درکلام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب دوم ملت ایران بود که این حرکت بزرگ هیمنه دشمن را درهم شکسته و دست استکبار را از کشور قطع کرد.

وی اظهار داشت: اگر امروز در کشور اقتدار ، امنیت و عزت وجود دارد و تبدیل به یک قدرت غیرقابل انکار در خاورمیانه شده است ، این اقتدار مدیون خون شهدا و بصیرت مردم است.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: امروز فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در بین نسل جوان روز به روز در حال تقویت است و همین باعث اقتدار بیش از پیش کشور خواهد شد.

فاطمی نسب ، با بیان اینکه حربه های دشمن با وجود حرکت بصیرانه مردم پشت سر ولایت فقیه شکست خواهد خورد، افزود: دشمنان و استکبار جهانی هر روز به فکر مقابله با انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: دشمنان هر روز با استفاده از جنگ اقتصادی و جنگ نرم درصدد ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند ولی به نتیجه نخواهند رسید و امروز نیز با وضع تحریم های ظالمانه مختلف درفکر به زانو در آوردن نظام هستند ولی کاری از پیش نمی برند.

وی خاطرنشان کرد : امروز مشاهده می کنیم که با همت جوانان غیور و انقلابی ایران خط تولید جنگنده تمام بومی در کشور راه اندازی می شود و انواع موشک های بالستیک و نقطه زن سپاه پاسداران به روز می شود و دانش های مختلف در حال رشد و پیشرفت است که تمام این دستاوردها در سایه انواع تحریم های ظالمانه به دست آمده است.

وی افزود : تحریم ها و تهدیدهای دشمن گذرا است و روزهای خوش انقلاب اسلامی فرا خواهد رسید و همین جوانان انقلابی با تقویت روحیه انقلابی و ولایتمداری خود ، پیام انقلاب اسلامی را به دنیا صادر خواهند کرد و آن را به قدرت اول جهان تبدیل می کنند.

آیین راهپیمایی یوم الله 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی و ولایتمدار در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب برگزار و مردم با سردادن شعارهای «مرگ برآمریکا» « مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار