فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

تحقیر آمریکا در سیزده آبان به الگویی برای جهانیان تبدیل شده است

سرهنگ «حمید خرمدل» گفت: در روز 13 آبان ما آمریکای جنایتکار را تحقیر کردیم که این به الگویی برای جهانیان تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۱۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴ - 04November 2018

تحقیر آمریکا در سیزده آبان به الگویی برای جهانیان تبدیل شده استبه گزارش دفاع پرس از کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ «حمید خرمدل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در برنامه بزرگ‌داشت یوم الله سیزده آبان که در میدان مرکزی شهر دهدشت برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان می‌دانند که ما روی یوم الله‌ها حساسیت داریم، تحریک می‌کنند و اینگونه مردم شجاع ما در صحنه حاضر و پاسخ آنها را می‌دهند.

سرهنگ حمید خرمدل با بیان اینکه امروز یوم الله سیزده آبان ماه و روز تسخیر لانه جاسوسی است، گفت: به فرموده امام راحل انقلاب دوم که از انقلاب اول مهمتر بود، ما در انقلاب اول بت کوچک و در تسخیر لانه جاسوسی بت بزرگ را تسخیر کردیم و شکستیم.

وی با بیان اینکه آمریکا یک ابهت پوشالی و توخالی برای خود در دنیا درست کرده بود، افزود: مردم فهیم ما در 13 آبان سال 1358 این ابهت را شکستند.

خرمدل ادامه داد: ثمره شکستن ابهت آمریکا این است که امروز ما با عزت و اقتدار در سوریه، عراق، لبنان و فلسطین پوزه آمریکا را به خاک می‌مالیم.

وی با بیان اینکه در گذشته اگر ناوگان آمریکا به سمت کشوری به حرکت در می‌آمد قبل از اینکه به مقصد برسد آن کشور سقوط می‌کرد، گفت: امروز سربازان ما در دریای خیلج فارس سربازان آمریکایی را به اسارت گرفته و آمریکا را تحقیر می‌کنند، این اوج عزت و افتخار ایرانی است.

خرمدل افزود: چه کسی فکر می کرد روزی برسد که کشوری در مقابل آمریکا بایستد اما امروز شما می‌بینید جمهوری اسلامی ایران با عزت و افتخار، با نیروی مسلح مقتدر و با رهبری حکیمانه ولایت مطلقه فقیه اینگونه در مقابل دشمنان صف آرایی کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان ما به خیال باطل خود می‌خواهند ما چهل سالگی انقلاب را نبینیم، تصریح کرد: به حول و قوه الهی و با رهبری فرزانه انقلاب این انقلاب به انقلاب حضرت امام زمان(عج) متصل می‌شود.

خرمدل با بیان اینکه در روز سیزده آبان ما آمریکای جنایتکار را تحقیر کردیم و این الگویی شد برای همه جهانیان، افزود: امروز حتی مردم اروپا، ژاپن، کره، روسیه، چین و بخش عمده‌ای از قاره آمریکا مخالف آمریکا هستند هرچند سردمدارانی سر سپرده دارند و این به برکت اتفاقی است که در 13 آبان 58 رخ داد.

وی با بیان اینکه دموکراسی و حقوق بشر دو شعار دروغ آمریکا است، گفت: آمریکا برای حمله به هر کشوری از این دو شعار استفاده می‌کند، شعار دموکراسی می‌دهد اما در نیم قرن گذشته یکصد کودتا توسط آمریکا در کشورهای مختلف دنیا انجام شده کشورهای حاشیه فارس با حمایت آمریکا در حال استبداد و ظلم و ستم بر مردم هستند و کشورهای عربستان سعودی، بحرین و امارات متحده عربی نمونه‌هایی از این دست هستند.

 خرمدل با بیان اینکه آمریکا شعار حقوق بشر می‌دهد اما میلیون، میلیون انسان بی گناه را به قتلگاه می فرسد، افزود: آمریکا در جنگ ویتنام 4 میلیون نفر را قتل عام کرد و جنگ عراق یک و نیم میلیون نفر از مردم عراق را شهید کرد و در جنگ تحمیلی بر علیه کشورمان 240 هزار نفر از مردم ما را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه 17 هزار شهید ترور در کشور جمهوری اسلامی وجود دارد در حالیکه آمریکا در حال حمایت از آن تروریست‌هاست، افزود: نخسیتن کشوری که بمب اتم را آزمایش کرد آمریکا بود و دو شهر ژاپن را با خاک یکسان کرد و این نتیجه دموکراسی و حقوق بشر آمریکایی است.

خرمدل با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران موجب شده که هیمنه رژیم پوشالی آمریکا شکسته شود، گفت: قطره، قطره خون شهدای تاریخ که برای اعتلای اسلام ریخته شده امروز در حال بارور شدن است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تحریم‌ها و فشارهای استکبار ثمره نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: امروز در شعاع 2 هزار کیلومتری هیچ کشوری نمی‌تواند به جمهوری اسلامی ایران دست درازی کند.

وی با بیان اینکه ما در 13 آبان هیمنه آمریکا را شکستیم، افزود: آمریکا امروز می‌خواهد با تحریم، تخریب، عملیات روانی مردم ما را از این انقلاب نا امید کند اما امروز حضور هوشمندانه شما ثابت کرد که وظیفه خود را برای اسلام و انقلاب به نحو شایسته‌ای به انجام رساندید.

خرمدل با بیان اینکه مردم این استان با اهدای حدود 2 هزار شهید به درخت انقلاب حماسه آفریدند، گفت: دشمن امروز روح و روان مردم را هدف قرار داده و بهترین حمله و پدافند، خدمتگزاری و تکریم مردم است که باید این کار در اولویت فعالیت مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه حضور امروز مردم یک «نه» بزرگ به دشمنان بود، افزود: ما امروز آمده‌ایم که به قول شهید بهشتی بگوییم که آمریکا از ملت ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

خرمدل با بیان اینکه دشمن ما امروز دندان تیز کرده‌، گفت: مردم با بصیرت و عزت ما هر جا که لازم بود حماسه آفریدند و مسولان ما باید قدردان این مردم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها