حاجی بابایی در گفتگو با دفاع پرس:

کشور به روحیه جهادی همچون باکری‌ها و صیادها نیازمند است

نماینده مجلس شورای اسلامی تلاش برای کاهش مشکلات مردم را یکی از آرمان‌های بزرگ انقلاب عنوان کرد و گفت: بهبود وضعیت کنونی کشور مستلزم روحیه جهادی از جنس شهیدان باکری، خرازی و صیادهاست.
کد خبر: ۳۱۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 05November 2018

کشور به روحیه جهادی همچون باکری ها و صیادها نیازمند استحمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به مشکلات جاری کشور که وضعیت معیشتی مردم را در تنگنا قرار داده است، اظهار داشت: دلیل عمده بروز دغدغه‌های مردم نسبت به امور معیشتی‌شان،‌ ضعف و ناکارآمدی برخی مسئولان در اجرای وظایفشان است.

وی افزود: تهدید و تحریم‌های ظالمانه آمریکایی‌ها از یک طرف و بی‌تدبیری و عدم برنامه‌ریزی برخی مسئولان داخلی باعث شده تا وضعیت اقتصادی در شرایطی نامطلوب‌تر از گذشته قرار گیرد.

حاجی بابایی تلاش برای کاهش مشکلات مردم را یکی از آرمان‌های شهدا و امام شهدا عنوان کرد و افزود: بهبود وضعیت کنونی کشور مستلزم روحیه جهادی از جنس شهیدان باکری، خرازی و صیادهاست؛ لذا غفلت و بی‌توجهی نسبت به کم کردن دغدغه‌های مردم، خیانت به خون شهدایی است که برای رفاه حال هموطنان خود از زندگی‌شان گذشتند.

این نماینده مجلس ضمن محکوم کردن اقدامات ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اعمال تحریم‌های غیر قانونی علیه کشورمان، سیاست‌های دولتمردان آمریکایی را تهدیدی بزرگ نه تنها برای ایران بلکه برای بشریت دانست و تصریح کرد: با تمام گرفتاری‌ها و مشکلاتی که به واسطه دشمنی دولتمردان آمریکایی متحمل شده‌ایم، هنوز هم برخی مسئولان مرتفع شدن چالش‌های پیش روی کشور را در گرو تعامل با آمریکا می‌دانند؛ لذا این عده یا با آگاهی کامل نسبت به ذات آمریکا چنین باوری دارند و یا بی‌خردانه در این خصوص اظهارنظر می‌کنند.

نماینده مردم همدان با تاکید بر این اینکه تشدید مشکلات کشور به واسطه اقدامات ضد ایرانی آمریکایی‌ محقق شده است، خاطرنشان کرد: کسانی که در پست‌های مختلف با لباس خدمتگزاری به مردم، منفعت‌طلبی و فراهم کردن زندگی تجملاتی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده‌اند، نه تنها همچون دشمنان بیگانه در حق ملت ایران خیانت می‌کنند، بلکه این اقداماتشان مصداق بارز خیانت به آرمان‌های انقلاب است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار