برگزاری چهارمین نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس در خوزستان

چهارمین نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس خوزستان با حضور «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ - 04November 2018

برگزاری چهارمین نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، چهارمین نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس خوزستان با حضور «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان برگزار شد.

در این نشست که با حضور مسئولین کمیته های هفتگانه و فرمانداران شهرهای مختلف برگزار شد بر انجام نهضت تاریخ شفاهی و شورای هماهنگی شهرستان های استان تاکید شد.

سردار «محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در ابتدای این نشست اظهار داشت: امروز و در راهپیمایی 13 آبان ملت ایران و مردم خوزستان و جوانان انقلابی اهواز با صراحت و جسارت هر چه تمامتر بر آرمان و ایمان خود به استکبار ستیزی پافشاری کردند.

وی در ادامه افزود: خدا را شاکریم که در این برهه از زمان شاهد آغاز به کار ساخت باغ موزه دفاع مقدسی در سطح ملی و در مرکز استان خوزستان هستیم و امیدواریم که بتوانیم با پایان رساندن آن، هدیه ای ناقابل به خواسته رزمندگان و خانواده معظم شهدا تقدیم کنیم.

در پایان این نشست نیز«غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان بر بدعهدی آمریکا نسبت به تعهداتش اشاره کرد و گفت: دوره کدخدا منشی بر دنیا به پایان رسیده است و آمریکا باید بپذیرد که ملت ایران و بخصوص جوانان امروزش بیش از پیش خواهان استقلال ملت و دولت خود هستند و به هیچ وجه نیز از آرمان های بلندشان کوتاه نمی آیند.

خاطر نشان می شود؛ چهارمین نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس خوزستان با مصوبات مربوط به اجرای برنامه های سالگرد آزاد سازی سوسنگرد در 26 آبان به اتمام رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها