نگاهی به وصیت نامه شهید جوانی؛

چفیه ‌‌‌‌ای که رهبرانقلاب به مدافع حرم هدیه داد

ما بالای سرپسرم بودیم که سردار شهید حسین همدانی، به ملاقاتش آمدند. سردار با خودشان یک چفیه و یک انگشتر آورده بودند و گفتند: «این چفیه راحضرت آقا فرستاده‌اند تا روی بدن زخمی حامد بکشید.»
کد خبر: ۳۱۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ - 05November 2018

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، دو روز ‌بعد ‌ازملاقات سردار قاسم ‌سلیمانی از این جانباز مدافع حرم روی تخت بیمارستان بقیه‌الله، او یک مهمان ویژه دیگر هم داشت؛ مهمانی با یک هدیه خاص. پدر حامد می گوید: «ما بالای سر حامد بودیم که سردارشهید حسین همدانی، به ملاقات او آمدند. سردار باخودشان یک چفیه و یک انگشتر آورده بودند و گفتند: «این چفیه راحضرت آقا فرستاده‌اند تا روی بدن زخمی حامد بکشید، این انگشتر را هم سیدحسن نصرالله به حضرت آقا هدیه کرده، حضرت آقا هم آن را متبرک کرده اند و فرستاده‌اند برای حامد، اما فرموده اند: ما می‌دانیم که حامد دیگر دست ندارد که انگشتر بیندازد، این انگشتر را پدرش به دستش بیندازد.» و از همان روز این هدیه ارزشمند، همیشه وهمه‌جا با پدر شهید مدافع حرمی‌است که افتخارش شهادت پسرش است؛ شهادتی که بعد از 42 روز کما، سوم تیر 1394 نصیب حامد شد.

چفیه؛ هدیه رهبر انقلاب به مدافع حرم

ناراحتی حاج قاسم از شهادت حامد
سردار قاسم سلیمانی رو کرد به پدر حامد و گفت: « من آچار فرانسه نیروهایم را از دست دادم.. حامد آچار فرانسه من بود... هرکاری ازدستش برمی‌آمد در منطقه عملیاتی انجام می‌داد...به خاطر همین ناراحتم.»

در ادامه متن کامل وصیت نامه شهید مدافع حرم، حامد جوانی که در تاریخ 25 فروردین 94 نگاشته شده است را می خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا اباعبدالله
یاحسین تا آخرین قطره‌ی خون نمی‌گذاریم دوباره خواهرت به اسارت برود. تنها دلخوشی من برادر زاده‌ام علی است که وقتی او بزرگ شد بگوید که عمویت برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) رفته و شهید شده است، بگذارید علی افتخار کند.

چفیه؛ هدیه رهبر انقلاب به مدافع حرم

مادر عزیزم اگر بنده توفیق شهادت پیدا کردم و برای من مجلس یادبود گرفتید در عزای من گریه نکنید چراکه دشمنان اسلام شاد و خرم می‌شوند و اگر گریه کنی در روز قیامت حلال نمی‌کنم و نیز مادرم بنده ان‌شاءالله در این سفر که به سوریه می‌روم عمودی می‌روم و افقی به ایران بازمی‌گردم و نیز به گروه موزیک لشکر بگویید چون من با شما سابقه دوستی و همکاری داشتم موقع ورود پیکر من به تبریز بصورت عالی و منظم به نواختن موزیک بپردازید.

پدر عزیزم به دلم افتاده که این آخرین سفر من به سوریه می‌باشد و می‌دانم که شهید خواهم شد لذا از صمیم قلب مرا حلال کنید.

چفیه؛ هدیه رهبر انقلاب به مدافع حرم

ای عاشقان اهل بیت رسول الله! من خیلی آرزو داشتم که ۱۴۰۰ سال پیش بودم و در رکاب مولایم امام حسین(ع) می‌جنگیدم تا شهید شوم و حال، وقت آن رسیده که به فرمان مولایم امام خامنه‌ای لبیک گفته و از اهل بیت پیامبر دفاع بکنم. لذا به همین منظور عازم دفاع از حرمین به سوریه می‌شوم و آرزو دارم همچون حضرت عباس(ع) در دفاع از خواهر بزرگوارشان شهید بشوم.

۲۵ فروردین ۹۴
حامد جوانی

نظر شما
پربیننده ها