با حضور وزیر آموزش پرورش؛

یادواره ۳۶ هزار دانش آموز شهید دوران دفاع مقدس برگزار شد

یادواره ۳۶ هزار شهید دانش آموز و سالگرد شهید فهمیده با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ - 05November 2018

یادواره ۳۶ هزار دانش آموز شهید دوران دفاع مقدس برگزار شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، یادواره 36 هزار شهید دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس و سالگرد شهادت شهید محمدحسین فهمیده با حضور سید محمدبطحایی وزیر آموزش و پرورش و جمعی از خانواده شهدا امروز ۱۴ آبان در مدرسه شاهد شهدای هفتم تیر برگزار شد.

محمد رضا رزاقی مدیر کل امور شاهد و ایثارگران در این مراسم اظهار داشت: سال گذشته به وزیر آموزش و پرورش و خانواده شهید فهمیده قول دادم که یادواره شهدای دانش آموز را در قالب فعالیت پرورشی و فرهنگی در مدارس برگزار کنیم. خوشحالم که این امر عملی شد. امروز در اکثر استان‌ها این برنامه در حال برگزاری است.

وی افزود: شرایط امروز بیش از هر زمان دیگری به خوانش کتاب ایثار و شهادت نیازمندیم. روز گذشته دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دادند که پاسدار این حرکت عظیم هستند.

رزاقی خاطرنشان کرد: در خط مقدم شاهد بودم که دانش آموزان گوی سبقت را معلمان خود ربودند. شهدای دانش آموز در تارک انقلاب می‌درخشند.

وی عنوان کرد: ما ۱۳ ساله همچون شهید فهمیده در دوران جنگ زیاد داشتیم. سهام خیام دختر ۱۰ ساله‌ای بود که در هویزه محشری به پا کرد.

رزاقی تصریح کرد: مطالعه زندگی این شهدا را باید در طول سال تحصیلی همچون یک فرآیند در مدارس انجام شود.

وی در پایان گفت: ان شا الله سال آینده یادواره شهدای دانش آموز با محتوای غنی‌تر برگزار خواهیم کرد.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهیدان محمد حسین و داود فهمیده، سمیه بیاتی، الهام و وحید آقاشرف، سیدحسین و جواد هاشمیان، مهدی و محمدباقر اعلمی و سعید و محسن سلطانی تجلیل شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها