فرمانده سپاه انصارالحسین (ع):

وظیفه پاسداری ما آماده سازی مسیر ظهور است

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گفت: لباس سبز پاسداری برای ما افتخار است و باید آماده ساز راه ظهور باشیم.
کد خبر: ۳۱۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ - 05November 2018

وظیفه پاسداری ما آماده سازی مسیر ظهور است  ///تیتر خبری // روتیتر اشتباه است// در متن تنظیم یک خطی نداریم، اصلاح شود// در لید نیازی نیست بزنید در مراسم.....//  بازخوانی و تنظیم درست خبری///***** اصلاح شدبه گزارش دفاع‌ پرس از همدان، سردار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الحسین با گرامی‌داشت یاد و‌ نام شهیدان و حبیب سپاه شهید «حسین همدانی» گفت: ماموریت‌های سپاه فقط بر دوش فرماندهی نیست و تنها نمی‌تواند این ماموریت‌ها را به سر انجام برساند.

مجیدی افزود: تعریف واحد‌های دیگر در این مجموعه برای انجام دادن بهتر و سریع تر ماموریت‌های سپاه است و حوزه‌های فرماندهی، عقیدتی، حفاظت و... با هم و در کنار هم همکاری دارند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با بیان سخن رهبری که فرمودند «جوان انقلابی باید پای کار باشد» خاطرنشان کرد: مصداق این سخن از رهبر معظم آقای گنجلی نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الحسین است.

وی با اشاره به اینکه همایش بزرگ تجمع اربعین بار بزرگی بر دوش ما گذاشته است ادامه داد: اربعینی بدین شکل می‌تواند زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) باشد و لباس سبز پاسداری که بر تن ما هست و به آن افتخار می‌کنیم مسئولیت ما را در آماده سازی راه ظهور بیشتر می کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین با اشاره به اینکه امام حسین (ع) سفینة نجات است ادامه داد: این نهضت امریکا را هم نجات خواهد داد.

وی بیان داشت: امروز نگرانی ما این است که خودسازی درونی را برای خود فراهم کنیم تا بتوانیم در سکوی پرواز قرار گیریم و زمینه ساز ظهور منجی بشریت باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار