نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران:

رژیم صهیونیستی درمانده شده و برای ماندن تلاش می‌کند

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران گفت: رژیم اشغالگر قدس امروز در مقابل حزب‌الله درمانده شده و به استيصال افتاده است.
کد خبر: ۳۱۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ - 05November 2018

رژیم صهیونیست درمانده شده و برای ماندن تلاش می کندبه گزارش دفاع‌ پرس از همدان، حجت‌‌‌الاسلام ‌«عبدالله حاجی‌صادقی» امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران احیاگر اسلام ناب محمدی بود چرا که انسان بدون پیروی از شریعت به حیات واقعی دست نمی‌یابد.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حق حیات بر گردن ما دارد، افزود: انقلاب اسلامی استکبار را متزلزل کرده و رژیم صهیونیستی که تا دیروز شعار نیل تا فرات می‌داد امروز تمام تلاش خود را برای حفظ موجودیت خود معطوف کرده است.

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه پیش‌بینی مقام معظم رهبری برای نابودی رژیم صهیونیستی برای 25 سال آینده را باید به‌ خوبی درک کنیم، تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس امروز در مقابل حزب‌الله درمانده شده و به استیصال افتاده است.

وی با بیان اینکه باید شکرگزار نعمت ولایت باشیم، ادامه داد: بسیاری از افراد در راهپیمایی اربعین حسینی شکرگزار خدای متعال بودند که نعمت اربعین را به ما داده است.

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی را خدا به ایران هدیه داد، خاطرنشان کرد: برای شکرگزاری این انقلاب باید آن را حفظ کنیم چرا که انقلاب زنده است و به همین دلیل دشمن دارد.

این مسئول گفت: انقلاب چون دشمن دارد پس زنده است و از آنجا که دشمن دارد نیاز به محافظ و پاسدار دارد که باید از آن حفاظت کرد.

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه تمام همت استکبار این است که ماندگاری انقلاب را بر هم بزند، عنوان کرد: همه همت ما نیز باید این باشد که ماندگاری انقلاب را دنبال و تضمین کنیم به‌ طوری‌ که سهم خود را در ماندگاری آن بیابیم.

وی با بیان اینکه انقلاب چهار ستون دارد، افزود: این چهار ستون را باید روز به روز تقویت کرد چرا که باعث حفظ این خیمه عظیم خواهد شد.

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه هویت انقلاب اسلامی و ماهیت آن دینی است، تصریح کرد: مشکل دشمنان این است که اسلام با انقلاب زنده شده است.

این مسئول با بیان اینکه رکن و ستون دوم انقلاب وجود ولایت است، ادامه داد: سومین رکن انقلاب اسلامی مردم است زیرا در زمان امامان چنین مردمی حضور نداشتند.

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: چهارمین رکن انقلاب اسلامی استکبارستیزی است و همه تلاش دشمن برای شکستن این روحیه است.

وی با اشاره به اینکه باید روحیه استکبارستیزی را تقویت کنیم، گفت: اسلام به ما تأکید کرده که سرباز حسینی دست در دست دشمنان نمی‌گذارد.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه از همه داشته‌های خود برای حفظ دین می‌گذریم، تصریح کرد: دشمن فشارها و تحریم‌های خود را برای از بین بردن این روحیه به کار گرفت و موفق نشد.

این مسئول با اشاره به اینکه امسال 13 آبان از هر سال با شکوه‌تر برگزار شد، افزود: روحیه استکبارستیزی بین مردم بسیار تقویت شده است.

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی عالم را برای ظهور باید مهیا کند، تصریح کرد: باید شرایط ظهور را فراهم کنیم به‌ طوری‌ که استعداد و شایستگی لازم برای ظهور را در خود ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه ظهور دو شرط بسیار مهم دارد که انقلاب اسلامی در آن تأثیر بسیاری دارد، ادامه داد: تبری یعنی استکبارستیزی شرط اول ظهور است که در گذشته مسلمانان آن را رعایت نکردند و در مقابل مستکبران سر تعظیم فرود آوردند.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه شرط دوم ظهور امام زمان (عج) تولی است، اضافه کرد: مردم باید خود را برای فدا کردن آماده کنند و به سمت ولی خدا بروند.

این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی شیعه‌های واقعی را تربیت‌ کرده است، متذکر شد: همه سخنان شهدا و افکار آنان این بود که همه داشته‌های خود را فدای اسلام کنند.

در این مراسم حجت ‌الاسلام ‌«حسین‌ علیّ» به‌ عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام‌ «ابراهیم گنجعلی» تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار