امیر موسوی تشریح کرد؛

ویژگی‌های سامانه‌های پدافندی «تلاش» و «سوم خرداد»

سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۷ ویژگی‌های ۲ سامانه بومی تلاش و سوم خرداد را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۱۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ - 05November 2018

تشریح  ۲ سامانه پدافندی توسط امیر موسویبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار دوم «سید محمود موسوی» سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت 97 با اشاره به برنامه‌های برگزار شده در این رزمایش، اظهار داشت: امروز در این رزمایش شاهد بهره‌برداری از سامانه‌های موشکی تلاش و سوم خرداد بهینه‌سازی شده در راستای انهدام اهداف نفوذی به محدوده و منطقه رزمایش بودیم.

وی ادامه داد: علی‌‌رغم اینکه اهداف تعیین شده دارای سطح مقطع راداری پایینی بودند، ولی این سامانه‌ها که بومی و تولید داخل هستند با قابلیت‌هایی که دارند با موفقیت اهداف نفوذی را مورد اصابت قرار دادند.

سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت 97 به ویژگی‌های دو سامانه تلاش و سوم خرداد بهینه شده اشاره کرد و افزود: چابکی بالا، سرعت عمل بالا در آماده سازی، توانمندی انجام عملیات در محیط جنگ الکترونیک و نیازمندی به حداقل کارکنان و تدوام و پایداری در عملیات‌ها در شرایط مختلف جوی و شبانه‌روزی ازجمله ویژگی‌های این دو سامانه است.

امیر موسوی تصریح کرد: در آینده شاهد آزمایش و به‌کارگیری تسلیحات و سامانه‌های موشکی و سیستم‌های توپخانه‌ای و ترکیب سامانه‌های موشکی با توپخانه برای انهدام اهداف نفوذی و همچنین عملیات مقابله با موشک‌های کروز و سطح مقطع راداری با سرعت بالا، خواهیم بود.

وی با اشاره به ویژگی این رزمایش اظهار داشت: تاکید بر بهره‌برداری از سامانه‌های بومی تولید شده در داخل به منظور نمایش اقتدار و توانمندی مدافعان آسمان ولایت با اتکا و نگاه به داخل ازجمله ویژگی‌های این رزمایش است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها