فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد؛

برگزاری اجلاس مرزی مشترک در منطقه سلیمانیه عراق

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با توجه به شرایط حساس منطقه و ایجاد تعاملات مناسب برای گشت‌های مشترک در مرز‌های ایران و عراق، اجلاس مرزی مشترک در آینده‌ای نزدیک در منطقه سلیمانیه عراق برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ - 05November 2018

برگزاری اجلاس مرزی مشترک در منطقه سلیمانیه عراقبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «قاسم رضایی» در سفر به استان کردستان با سرتیپ «فخرالدین عبدالله حمد سعید» کلانتر مرزی منطقه سلیمانیه عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، اظهارداشت: امیدواریم نتایج حاصل از این نشست، منشا خیر برای مرزنشینان و ارتقاء امنیت مرز‌های دو کشور در منطقه بانه، مریوان و سلیمانیه شود.

وی تصریح کرد: افزایش مدیریت مرز‌ها قطعا در گرو مبارزه با گروهک‌های تکفیری و تروریستی، ممانعت از تردد‌های غیرقانونی و مقابله با قاچاقچیان در نوار مرزی خواهد بود.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا ادامه داد: با تلاش و زحمات مرزبانان 2 کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق، امنیت مطلوبی در منطقه بانه و مریوان برقرار است که می‌طلبد برای پایداری امنیت در این مناطق، تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

سردار رضایی با اشاره به روابط تنگاتنگ مرزبانی ایران و عراق، گفت: دوستی دو کشور ملموس، مبرهن و خاری بر چشم دشمنان و بدخواهان است.

فرمانده مرزبانی ناجا در پایان این دیدار، گفت: با توجه به شرایط حساس منطقه و ایجاد تعاملات مناسب برای گشت‌های مشترک در مرز‌های ایران و عراق، اجلاس مرزی مشترک در آینده‌ای نزدیک در منطقه سلیمانیه عراق برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار