نبنزیا:

غرب از پرونده تسلیحات شیمیایی علیه دمشق استفاده می‌کند

نماینده دائم روسیه در سازمان بین الملل ضمن تاکید امحای کامل سلاح های شیمیایی توسط سوریه گفت: کشورهای غربی از این پرونده به عنوان ابزار برای اعمال فشار علیه دولت سوریه استفاده می کنند.
کد خبر: ۳۱۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵ - 05November 2018

غرب از پرونده تسلیحات شیمیایی علیه دمشق استفاده می‌کندبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از سانا،  واسیلی نیبینزیا نماینده دائم روسیه در سازمان بین الملل ضمن تاکید امحای کامل سلاح های شیمیایی توسط سوریه گفت: کشورهای غربی از این پرونده به عنوان ابزار برای اعمال فشار علیه دولت سوریه استفاده می کنند.

وی طی سخنرانی خود در شورای امنیت گفت: فرآیند سابق تحقیق و بررسی در مسئله بکارگیری تسلیحات شیمیایی در سوریه به دنبال اتهام زنی به دولت سوریه بوده وتیم حقیقت یاب به منابع گروه های تروریستی را اعتماد دارند.

وی افزود: این سازمان تروریستی و سازمان کلاه سفیدها ایجاد شوی شیمیایی جدید را  دنبال می کند و در این راستا مواد سمی به منظور فراهم کردن بهانه ها لازم برای انجام حمله علیه سوریه انتقال کرده اند. اطلاعات نگرانی کننده ای درباره اینکه گروههای تروریستی در سوریه با همکاری کلاه سفیدها به اقدامات تحریک آمیز گسترده در زمینه بکارگیری مواد سمی وجود دارد. این اطلاعات را همکاران سوری به شکل منظم به اعضای شورای امنیت ارسال می دارند و این اطلاعات نزد نظامیان روسیه نیز هست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار