رهبر جنبش امت اسلامی در آمریکا:

درخت تناور اسلام در جهان غرب میوه‌های تازه‌ای را به بار نشانده است

رهبر جنبش امت اسلامی در آمریکا گفت: درخت تناور اسلام در بلاد کفر و جهان غرب میوه‌های تازه‌ای را داده که با آن چیزی که تاکنون بوده متفاوت است و می‌تواند زمینه‌های موفقیت‌های بزرگی را فراهم کند.
کد خبر: ۳۱۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ - 06November 2018

درخت تناور اسلام در جهان غرب میوه‌های تازه‌ای را به بار نشانده است/ حمایت از انقلاب اسلامی آمریکا را شکست خواهد دادبه گزارش دفاع پرس از قم، «لوئیس فراخان» رهبر جنبش امت اسلامی در آمریکا شب گذشته در همایش بزرگ «افول آمریکا» که به همت قرارگاه مرکزی اربعین در مصلای قدس قم برگزار شد، اظهار داشت: دشمنی و خصومت دولت آمریکا با ایران از زمان دولت مصدق آغاز شد و به همین علت نیز درصدد نابودی و سرنگونی دولت قانونی مصدق برآمد و بعداز آن نیز دولتی را بر سرکار آورد که همسو با سیاست‌های آن‌ها در ایران باشد.

وی افزود: به لطف خداوند متعال امام خمینی در قرن حاضر ظهور کرده و صدا و سخن خداوند متعال از طریق این انسان بزرگ به جهانیان عرضه شد، از سوی دیگر خصومت آمریکا به‌ویژه از زمانی که انقلاب اسلامی به‌عنوان حاکمیت الهی در دنیا متولد شده با ایران به‌ شدت افزایش پیدا کرد.

رهبر جنبش امت اسلامی در آمریکا گفت: حضرت موسی ۴۰ سال برای هدایت مردم و قوم خود تلاش کرد تا اینکه خداوند متعال حضرت هارون را به یاری وی رساند، بزرگی هر معلم زمانی مشخص می‌شود که شاگردان بزرگی از وی در جامعه تربیت شود، امروز گرچه امام راحل در بین ما نیست، اما وجود آن انسان بزرگ در وجود و شخصیت آیت‌الله خامنه‌ای ادامه پیدا کرده است.

فراخان با اشاره به دیدار‌های اخیر خود در سفر به ایران ادامه داد: در سفر به ایران افتخار دیدار با رهبر معظم انقلاب برای بنده فراهم شد، همچنین در شهر مقدس قم نیز توفیق دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی ایجاد شد.

وی بیان داشت: آمریکا خصومت و دشمنی خود را در قبال ایران با وضع تحریم‌هایی که ظالمانه‌ترین تحریم‌های تاریخ بشریت است، به اوج رسانده است، هدف آمریکا از وضع تحریم‌های جدید شکستن نور انقلاب بوده که جلوه‌ای از حاکمیت الهی است.

رهبر جنبش امت اسلامی در آمریکا ادامه داد: بسیاری از حاکمان کشور‌های اسلامی از تعالیم اصیل اسلامی فاصله گرفته و لیاقت اداره و رهبری کشور‌های اسلامی را ندارند در این شرایط خداوند متعال با فرستادن امام عصر (عج) حاکمیت الهی خود را در زمین به مرحله اجرا در خواهد آورد.

وی بر دفاع از حقوق انسانی و مدنی سیاه‌پوستان و مسلمانان آمریکا تأکید کرد و گفت: تا زمانی که مردم ایران پشتیبان و حافظ انقلاب اسلامی هستند، هیچ‌کدام از سیاست‌ها و تحریم‌های آمریکا علیه ایران و انقلاب اسلامی راه به‌جایی نخواهد برد، امروزه تمام حقوق سیاه‌پوستان آمریکایی از آن‌ها گرفته‌ شده و سیاه‌پوستان شهروندان درجه‌ دو در این کشور محسوب می‌شوند، اما آمریکایی‌ها هرگز نتوانسته‌اند نور ایمان و حقانیت را از مهاجران آفریقایی بگیرند و همچنان نام مبارک پیامبر اکرم (ص) در مناره‌ها و مساجد این کشور شنیده می‌شود.

فراخان خاطرنشان کرد: چهل سال بوده که انقلاب اسلامی در برابر تمام مشکلات سینه سپر کرده و در چهل سال دوم انقلاب به فاز دوم که دوران بلوغ انقلاب است وارد شده و باید در این دوران پشتیبانی و حمایت مردم از انقلاب اسلامی بیشتر از گذشته مورد نیاز است.

فراخان خاطرنشان کرد: حوزویان و طلاب افرادی بوده که باید حقانیت و عظمت اسلام را به گوش جهانیان برسانند، اگر چه تحریم‌های آمریکا برای ملت ایران و کشور‌های آزادی‌خواه دیگر تلخ و سخت بوده، اما مطمئن هستیم که این دوران تمام‌ شده و پیروزی و موفقیت نصیب ملت ایران می‌شود.

رهبر جنبش دفاع از حقوق انسانی و مدنی سیاه‌ پوستان و مسلمانان آمریکا تأکید کرد: ترامپ با دریافت ۱۱۰ میلیارد دلار از حاکمان عربستان سعودی سلاح‌های کشتار جمعی برای قتل‌ عام ملت‌های آزادی‌خواه و محور مقاومت به بن سلمان فروخته است، اهم صحبت‌های بن سلمان در حال حاضر شوراندن و تحریک مسلمانان اهل سنت ایران و کشور‌های دیگر اسلامی علیه شیعیان دنیا به‌ویژه شیعیان ایران است.

وی با اشاره به پیاده‌روی حماسی اربعین عنوان کرد: جمع پرشوری از ملت‌های مسلمان دنیا در مراسم پیاده‌روی حماسی اربعین شرکت کرده‌اند که عظمت و شکوه غیرقابل وصفی دارد، وقتی به سخنان امام حسین (ع) نگاه می‌کنیم مشاهده می‌کنیم که برای احیای دین رسول‌الله (ص) و مبارزه با بدعت‌ها قیام کرده است.

رهبر جنبش امت اسلامی در آمریکا متذکر شد: بشارت بزرگ برای آیندگان پیروزی و غلبه جهانی اسلام و انقلاب اسلامی بر تمام مکاتب و نحله‌های مختلف فکری و سیاسی موجود در جهان است و این از وعده‌های بزرگ الهی در قرآن کریم است، درخت تناور اسلام در بلاد کفر و جهان غرب میوه‌های تازه‌ای را داده که با آن چیزی که تاکنون بوده متفاوت بوده و می‌تواند زمینه‌های موفقیت‌های بزرگی را فراهم کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها