نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس تاکید کرد؛

ضرورت تشکیل اتاق فکر علیه جنگ اقتصادی آمریکا

حجت‌الاسلام موسوی لارگانی با اشاره به اعمال دور جدیدی از تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان، گفت: محفوظ ماندن اقتصاد ما در گرو تشکیل اتاق فکری برای خنثی‌سازی توطئه‌های دولتمردان آمریکاست.
کد خبر: ۳۱۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰ - 07November 2018

ضرورت تشکیل اتاق فکر علیه جنگ اقتصادی آمریکاحجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان، تشکیل اتاق فکری در خصوص اتخاذ تصمیمات لازم برای چگونگی مقابله با اقدامات ضد ایرانی دولتمردان آمریکایی را ضروری دانست و اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگر وحدت و کار جهادی مسوولان می‌تواند در بهبود شرایط نامناسب اقتصادی کشور اثرگذار باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ملت، نظام و انقلاب اسلامی  تمامی ندارد، افزود: برای کم‌ اثر کردن فشارهای اقتصادی آمریکا، می‌بایستی اعضایی متشکل از قوای سه‌گانه در خصوص تشکیل اتاق فکری برای تدبیر اندیشی و جست‌وجوی راه‌های مقابله با تحریم‌های این کشور اقدام کنند.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: مسوولان باید جنگ اقتصادی که آمریکا علیه کشورمان به راه انداخته‌ را جدی گرفته و قبل از آن که متحمل خسارت‌های فراوانی شویم، راه‌های مقابله با خصومت‌های دولتمردان آمریکایی را شناسایی و با بهره‌مندی از تمام قوا و امکانات اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار