مجتهدزاده به دفاع پرس خبر داد؛

راه‌اندازی پویش مردمی «مقابله زنان ایران علیه تحریم»

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از راه‌اندازی پویش مردمی «#زنان_ایران_مقابل_تحریم» خبر داد.
کد خبر: ۳۱۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ - 06November 2018

راه‌اندازی پویش مردمی «#زنان_ایران_مقابل_تحریم»مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس از راه اندازی پویش مردمی «#زنان_ ایران_مقابل_تحریم» خبر داد و عنوان کرد: امروز زنان ایرانی پرچمداران خط مقدم حفظ هویت و اصالت ایرانی هستند.

وی افزود: امروز ما مفتخریم که با سلاح عاطفه و تعهد و تخصص در میدان مبارزه خویش حضور یافته‌ایم. این پویش در حقیقت ادامه یک نهضت است که سابقه تاریخی طولانی و مدونی دارد.

مجتهدزاده خاطر نشان کرد: حضور اقشار مختلف مردم از جمله خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر در پویش مردمی «#زنان-ایران-مقابل-تحریم» نشان از اراده انقلابی شیر زنانی دارد که با هر تفکر و دیدگاهی خاک پای مادر وطن را بر چشم می‌گذارند و در خط مبارزه با استکبار رو به افول همواره پیش قدم هستند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس افزود: این پویش در قالب یک حرکت فرهنگی مداوم که با حمایت مردمی شکل گرفته است، مجموعه برنامه‌های رسانه‌ای و هنری را در دستور کار خویش قرار داده است که امیدواریم با مشارکت حداکثر شیر زنان ایرانی در تحقق اهداف آن موفق باشیم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار