نماینده مردم «بردسیر» و «سیرجان» در گفت‌وگو با دفاع پرس:

معضلات معیشتی مردم با گفتار درمانی حل نمی‌شود/ اقتصاد مقاومتی محکم‌ترین سپر در مقابل تحریم‌ها

«شهباز حسن‌پور بیگلری» تلاش در جهت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را یکی از اساسی‌ترین راه‌های مقابله با تحریم‌های آمریکایی‌ها عنوان کرد.
کد خبر: ۳۱۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰ - 09November 2018

اقتصاد مقاومتی، محکم‌ترین سپر در تقابل با تحریم‌ها«شهباز حسن‌پور بیگلری» نماینده مردم شهرستان‌های «بردسیر» و «سیرجان» در مجلس  در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تلاش برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توجه همه‌ جانبه مسوولان نسبت به اجرایی شدن این امر را باعث سرکوب اقدامات و تحریم‌های آمریکا عنوان کرد و اظهار داشت: متاسفانه طی چند سال گذشته با توجه به تاکیدات رهبری برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تاکنون اراده‌ای جدی از سوی مسوولان مشاهده نشده است.

وی در ادامه، اقتصاد مقاومتی را یکی از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با تهدید و تحریم‌های آمریکایی‌ها دانست و افزود: متاسفانه برخی مسوولان هنوز هم جنگ اقتصادی آمریکا را جدی نگرفته‌اند؛ لذا اگر در خصوص اقتصاد مقاومتی از همان ابتدا به خوبی عمل شده بود، امروز ما شاهد چنین مشکلات بزرگی در عرصه اقتصادی نبودیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت وخیم معیشتی مردم، این معضلات را به علت ناکارآمدی و ضعف مدیریتی برخی مسوولان دانست و گفت: از مسوولانی که برای خود زندگی مرفه و تجملاتی مهیا کرده‌اند، نمی‌توان انتظار داشت که حال و روز امروز  طبقه ضعیف جامعه را درک کرده و برای کم شدن دغدغه‌هایشان کار کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های بردسیر و سیرجان، رسیدگی به امور مردم را بزرگترین وظیفه مسوولان عنوان کرد و گفت: باید به این نکته که مردم از وعده و  وعید و شعارهای تو خالی برخی مسوولان خسته شده‌اند توجه کنیم؛ لذا کاهش معضلات معیشتی مردم با گفتار درمانی حل نمی‌شود.

حسن‌پور در پایان اجرایی شدن قانون منع به کارگیر بازنشستگان را یکی از بزرگترین اقدامات شایسته مجلس و دولت دانست و تصریح کرد: به‌ کارگیری جوانان متخصص، با استعداد و تازه‌نفس و جایگزینی آنها با مدیران پا به سن گذاشته و بدون انگیزه می‌تواند در بهبود شرایط کنونی کشور میسر باشد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها