هاشمی در جمع خبرنگاران:

انتخاب پنج گزینه نهایی شهرداری در فضایی سالم انجام شد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتخاب پنج گزینه نهایی تصدی شهرداری تهران، امروز در یک فضای سالم صورت گرفت.
کد خبر: ۳۱۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ - 06November 2018

انتخاب پنج گزینه نهایی شهرداری در فضایی سالم برگزار شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «محسن هاشمی رفسنجانی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه جلسه نود و هشتم این شورا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نحوه رای گیری برای انتخاب نامزدهای تصدی شهرداری تهران از موضوعات مهم در این جلسه بود، اظهار داشت: در این جلسه از میان ۳۰ نفری که اعضای شورای شهر برای شهرداری تهران معرفی کرده بودند، پنج نفر به عنوان گزینه‌های اصلی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: افرادی که در این جلسه به عنوان نامزد تصدی شهرداری تهران انتخاب شدند، طی جلسات هفته آینده شورای شهر برنامه‌های خودشان را ارائه خواهند داد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص بودجه غیر نقدی شهرداری تهران نیز خاطرنشان کرد: از ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بودجه شهرداری، چهار هزار میلیارد ریال بودجه غیر نقدی وجود دارد که تاکنون از آن استفاده نشده بود.

هاشمی رفسنجانی ادامه داد: تاکنون از ۳۰۰ میلیارد تومان استفاده شده بود و دلیل آن هم مغایرت با اهداف شورای شهر برای شفافیت بوده است و معاونت مالی شهرداری لایحه‌ای ارسال کرده بود که طی آن نحوه تهاتر املاک و استفاده بودجه غیر نقدی مطرح شد.

وی گفت: در این خصوص با توجه به اینکه پیشنهادات زیادی مطرح شده بود، جلسه ادامه داشت که این پیشنهادات تصویب شد و برای اجرا به شهرداری ارسال خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای انتخاب پنج گزینه تصدی شهرداری، خط‌دهی از خارج شورا صورت گرفته بود، گفت: موضوع این‌گونه نیست و انتخاب پنج گزینه نهایی، امروز در یک فضای سالم صورت گرفت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار