معاون اول رئیس جمهور:

باید با مردم صادقانه صحبت شود/ دنبال نگران کردن مردم نیستیم

جهانگیری گفت: باید با مردم صادقانه صحبت کرد و شرایط کشور برای آنها باید تبیین شود.
کد خبر: ۳۱۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ - 06November 2018

باید با مردم صادقانه صحبت شود/ دنبال نگران کردن مردم نیستیمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور امروز در مراسم تکریم محمد شریعتمداری و معارفه رحمانی وزیر جدید صمت، اظهار داشت: آخرین پرده نمایش آقای ترامپ و همکارانش در آمریکا دیشب به صحنه نمایش آمد و اینکه شرایط کشور به چه سمتی پیش خواهد رفت. حتما شرایط مهم است و باید با دقت تصمیم گرفت و عمل کرد.

وی با تاکید بر اینکه در این دوره آنچه به نظر من مهم است این است که باید با مردم صادقانه صحبت شود، تصریح کرد: عبور از شرایط سخت پیش رو جز با همراهی و مشارک مردم امکان پذیر نیست و از این باب که ما نیاز به مشارکت و همراهی مردم داریم و مردم صاحب اصلی کشور هستند باید صادقانه با مردم صبحت شود و شرایط کشور باید به مردم تبیین شود البته این بدان معنی نیست که مردم را نگران کنیم ولی نباید هیچ موضوعی از مردم پنهان بماند.

جهانگیری گفت: ما روزهای سخت بزرگی را پشت سر گذاشته‌ایم و در روزهای جنگ حتی تهران هم موشک باران می‌شد و شهرها و مراکز تجمعی ما با موشک مورد هدف قرار می گرفت. آنچه مهم است مردم باید ببینند مسئولان آنها صادقانه برای عبور از مشکلات تلاش می‌کنند و اگر همین یک مطلب را بتوانیم به مردم نشان دهیم که مسئولان کشور به فکر عبور از مشکلات هستند و آنچه خداوند استعداد و توانایی کار به آنها داده به کار می‌گیرند، بنابراین حتما در این شرایط مردم به میدان می آیند و از هیچ فداکاری برای عبور از شرایط دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها