فرهنگسرای عطار از خانواده شهید قاسمی ده آبادی تقدیر کرد

جمعی از اعضای فرهنگسرای عطار پیش از ظهر امروز به دیدار خانواده شهید «محسن قاسمی ده آبادی» رفتند و از پدر و مادر شهید تقدیر کردند.
کد خبر: ۳۱۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ - 06November 2018

فرهنگسرای عطار از خانواده شهید قاسمی ده آبادی تقدیر کردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، جمعی از اعضای فرهنگسرای عطار در قالب برنامه «ستارگان پرفروغ» به دیدار خانواده شهید محسن قاسمی ده آبادی رفتند.

در این دیدار که پیش از ظهر سه شنبه 15 آبان ماه در منزل شهید محسن قاسمی ده آبادی برگزار شد؛ محمدرضا جمالی، مدیر فرهنگی هنری منطقه 10 به همراه افسانه مهاجان رییس خانه موزه شهیدان اقبالی وکوروش ایلخانی رییس روابط عمومی فرهنگسرای عطار نیشابوری با پدر و مادرمکرمه ی این شهید والامقام دیدار وگفت‌ وگو کردند.

شهید محسن قاسمی ده‌آبادی سال1340، در جوادیه تهران متولد شد. پدر و مادرش اصالتا اهل ده آباد کاشان بودند. وی تحصیلات خود را تا دیپلم ادامه داد سپس در در رشتة مکانیک دانشگاه اصفهان قبول شد. به دلیل تعطیلی دانشگاه ها در اولین سال های پیروزی انقلاب از ادامه تحصیل منصرف شد . با شروع جنگ تحمیلی به سربازی رفت و در ژاندارمری تهران مشغول به خدمت سربازی شد. مدتی بعد به صورت داوطلبانه خود را به جبهه های جنگ رساند و سرانجام در یازدهم آبا‌ن ماه 1361، درمنطقة عملیاتی سردشت به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 141

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار