مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد؛

ثبت بیش از ۸ هزار اماکن مذهبی در مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از ثبت بیش از ۸ هزار اماکن مذهبی در مازندران خبر داد و گفت: اوقاف مازندران در این زمینه دارای رتبه برتر در سطح کشور است که این مسئله بیان کننده دینداری مردم این دیار است.
کد خبر: ۳۱۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳ - 06November 2018
ثبت بیش از ۸ هزار اماکن مذهبی در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز ( سه شنبه) در مراسم عطرافشانی گلزار شهدای ساری و امامزاده یحیی (ع) که به مناسبت آغاز دهه وقف انجام شد، اظهار داشت: کسی که در ترویج فرهنگ وقف تلاش داشته باشد در ثواب انجام وقف شریک است.
 
وی از ثبت بیش از ۸ هزار اماکن مذهبی در مازندران خبر داد و افزود: اوقاف مازندران در این زمینه دارای رتبه برتر در سطح کشور است که این مسئله بیان کننده دینداری مردم این دیار است.
 
حیدری جناسمی با بیان اینکه امروز بر سر سفره واقفان خیراندیش نشسته ایم که آثار و برکات آن را مشاهده می کنیم، خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود ۱۰۰ وقف جدید و در سال جاری نیز ۵۰ وقف جدید در مازندران ثبت شده است.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه عواید موقوفات توسط سازمان اوقاف امینانه و هدفمند اجرا می شود، گفت: در اجرای امینانه نیت واقف، سازمان اوقاف متولی و اجرا کننده نیت است اما کار اصلی را واقف خیراندیش کرده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار