رئیس کل دادگستری لرستان:

با برنامه ریزی درست می‌توانیم با تحریم‌ها مقابله کنیم

جعفر بدری گفت: آب فراوان، زمین‌های حاصل‌خیز، محصولات کشاورزی ارزان‌ قیمت و متنوع در کشور وجود دارد که البته به‌شرط اینکه درست و با برنامه‌ریزی حرکت کنیم و جهاد کشاورزی در هر منطقه‌ای مطالعات پژوهشی انجام بدهد، می توانیم با تحریم ها مقابله کنیم.
کد خبر: ۳۱۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳ - 06November 2018

با استفاده از نعمت های خدادای و برنامه ریزی درست می توانیم با تحریم ها مقابله کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «جعفر بدری» رئیس کل دادگستری لرستان  عصر امروز (سه شنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت با اشاره به تحریم های جدید آمریکا  و دشمنی های برخی از کشور های منطقه علیه ایران اظهار داشت: همه  دشمنان ما برخلاف آن چیزی که می‌گویند، مردم را نشانه گرفته ‌اند تا آن‌ها را در شرایط سختی قرار بدهند.

وی گفت: در روابط بین‌الملل سال‌هاست که دوران زورگویی به‌ سر آمده، حتی ضعیف‌ ترین کشور دنیا را نمی‌شود با زور تسلیم کرد حتی دولت‌ها اگر تسلیم زورگویی قدرت‌های خارجی بشوند مردم تسلیم نمی‌شوند.

رئیس کل دادگستری لرستان افزود: رشد آمار بیکاری در لرستان سبب شده که بسیاری از جمعیت استان از نظر اقتصادی در معرض آسیب باشند.

بدری با بیان اینکه کشور ما دارای نعمت‌های فراوانی بوده که باید از آن‌ها بهره‌برداری درست داشته باشیم، عنوان کرد: آب فراوان، زمین‌های حاصل‌خیز، محصولات کشاورزی ارزان‌ قیمت و متنوع در کشور وجود دارد که  البته به‌شرط اینکه درست و با برنامه‌ریزی حرکت کنیم و جهاد کشاورزی در هر منطقه‌ای مطالعات پژوهشی انجام بدهد، می توانیم با تحریم ها مقابله کنیم.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه باید برای تعیین نرخ ارز برنامه‌ریزی داشت تا از التهاب بازار ارز در کشور جلوگیری شود، تصریح کرد: دولت برای برنامه‌های اقتصادی مانند مهار نرخ ارز ، حمایت سرمایه‌گذار و رفع فقر در مناطق مختلف کشور بدون برنامه حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی باید جلوی استخدام‌های فامیلی را بگیرند،خاطر نشان کرد: در یکی از شهرها 300 نیروی مازاد در شهرداری استخدام شده‌ است اگر استخدام بر اساس شایستگی باشد بهره‌وری کار نیز باید افزایش پیدا کند.

بدری شهرستان کوهدشت را نیازمند توجه ویژه دانست و گفت: استعدادهای خوبی در این شهرستان وجود دارد که باید مورد توجه قرار بگیرند و از وجود آنها برای پیشرفت استان و شهر استفاده شود.

رئیس کل داد گستری لرستان یادآور شد: رشد آمار طلاق در لرستان کاهش پیدا کرده است و  برنامه‌ها و تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی برای مهار جرم در استان موفق بوده و نیز اداره تعزیرات برای جلوگیری از گرانی‌ها به‌صورت میدانی وارد عمل شده‌است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها