آیت‌الله صافی گلپایگانی:

پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) از افتخارات شیعه است

مرجع تقلید شیعیان گفت: پیاده‌روی حماسی اربعین از افتخارات و نشانه‌های بزرگ شیعه بوده و باید برای برگزاری باشکوه‌تر آن در سال‌های آینده اقدامات مثبتی انجام شود.
کد خبر: ۳۱۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳ - 07November 2018

پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) از افتخارات شیعه استبه گزارش دفاع پرس از قم، آیت‌الله «لطف‌الله صافی گلپایگانی» عصر امروز در دیدار با معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین یک حرکت بسیار باشکوه و کم‌نظیری بوده است.

وی افزود: پیاده‌روی حماسی اربعین از افتخارات و نشانه‌های بزرگ شیعه بوده و باید برای برگزاری باشکوه‌تر آن در سال‌های آینده اقدامات مثبتی انجام شود.

مرجع تقلید شیعیان گفت: در سال‌های اخیر همواره بر تعداد افراد و زائرانی که در پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند افزوده شده است، پیاده‌روی اربعین یک حرکت بسیار بزرگ و کم‌نظیر است.

استاد برجسته حوزه علمیه عنوان کرد: مسئولان کشور به‌ویژه ستاد اربعین باید قدر نعمت و افتخاری که برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین به آن‌ها داده شده را بدانند، تلاش‌ها و اقداماتی که در زمینهٔ اربعین قرار می‌گیرد در هر جایی که باشد مورد توجه امام زمان (عج) است.

آیت‌الله صافی گلپایگانی ابراز کرد: تلاش مسئولان باید در این مسیر باشد که توجه مردم و ملت‌های دیگر جهان نسبت به این حرکت بزرگ بیشتر از گذشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار