یادواره شهدای «دولت‌آباد» یاسوج برگزار شد

یادواره شهدای منطقه «دولت‌آباد» یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶ - 07November 2018

به گزارش دفاع پرس از یاسوج، یادواره شهدای منطقه «دولت‌آباد» یاسوج با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد «قبا» برگزار شد.

سرهنگ «جهانگیر انصاری» جانشین فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین امام رضا (ع)، اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس راه امام حسین‌ (ع) را ادامه دادیم و برداشت تمام دنیا این است که انقلاب اسلامی، استمرار واقعه عاشوراست.

وی افزود: اگر در واقعه عاشورا حبیب بن مظاهرها به شهادت رسیدند در جنگ هشت ساله کشور ما هم خیلی از پیشکسوتان هم به شهادت رسیدند.

جانشین فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر در واقعه عاشورا حضرت علی اصغر (ع) و حضرت علی اکبر (ع) به شهادت  رسیدند در جنگ هشت ساله بیش از 500 هزار دانش‌آموز شرکت داشتند که از این تعداد، 36 هزار نفر به شهادت رسیدند.

انصاری عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس در جنگی نابرابر بیش از 46 کشور دنیا به حزب بعث عراق کمک می‌کردند اما به حول و قوه الهی در این جنگ، شهیدان عزیز کارنامه‌ای زرین از خود بر جای گذاشتند که در تاریخ ثبت شد و اقتدار امروز ما را این شهیدان به کشور هدیه دادند.

وی بیان کرد: امروز هم 6 کشور ابرقدرت به نمایندگی از سایر کشورهای دنیا با ایران مذاکره می‌کنند هر چند باید اشاره کرد در مذاکرات فعلی و برجام  رهبر انقلاب از این مذاکرات راضی نبودند اما دشمن از همین مذاکرات و قرارداد هم عقب‌نشینی کرد و به جنگ های نیابتی روی آوردند و گروهای مختلفی مانند «داعش»، «القاعده» و «طالبان» را سازماندهی کردند و در مسئله ترور دانشمندان هسته‌ای آنها هم سهم داشتند.

جانشین فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر کشور ما در اوج اقتدار و صلابت است و اگر دشمن فکر خطایی در ذهن داشته باشد در آتش خشم ملت ایران خواهد سوخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار