جانشین رهبر شیعیان بحرین:

خون شهدا و قلم علما منشأ حرکت‌های اسلامی در کشورهای اسلامی است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «عبدالله دقاق» گفت: همان‌گونه که در مفاهیم بلند اسلامی آمده است؛ خون شهدا و قلم علما منشأ حرکت‌های اسلامی و آزادی بخش و عنصر پیشرفت ملت‌ها و کشورهای اسلامی است.
کد خبر: ۳۱۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰ - 07November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «عبدالله دقاق» جانشین رهبر شیعیان بحرین در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات کشور در حاشیه سومین بزرگداشت ملی مجاهدان در غربت اظهار داشت: همان‌گونه که در مفاهیم بلند اسلامی آمده است؛ خون شهدا و قلم علما منشأ حرکت‌های اسلامی و آزادی بخش و عنصر پیشرفت  ملت‌ها و کشورهای اسلامی است.

جانشین شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین ضمن تسلیت ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) و تأکید بر نقش فرهنگ نورانی اهل بیت(ع) در رهایی ملت‌ها از چنگال استبداد و استعمار افزود: امام رضا(ع) به عنوان عالم آل محمد (ص) شخصیتی بودند که هر دو عنصر را به‌کار گرفتند.

جانشین رهبر شیعیان بحرین افزود: امام رضا (ع) با علم الهی خود احیاگر مفاهیم اسلام ناب محمدی و با خون پاکشان زنده کننده اسلام و مذهب تشیع بودند.

دقاق با اشاره به ظلم فزاینده رژیم آل خلیفه به ویژه در سال‌های اخیر تحت هدایت و حمایت آمریکا، اسرائیل و رژیم  سفاک آل سعود گفت: آمریکا با فشار به کشورهای کوچک و دولت‌های غالباً خود فروخته منطقه همچون رژیم بحرین برای حمایت از اسرائیل به دنبال اهداف خود است.

وی  با بیان اینکه رژیم آل خلیفه از فقر و بی‌ثباتی اقتصادی شدیدی رنج می‌برد خاطرنشان کرد: با توجه به این ضعف عربستان سعودی و امارات متحده وارد عمل شده‌اند و با کمک 10 میلیارد دلاری به دنبال سر پا نگاه داشتن این رژیم هستند و آل خلیفه نیز عملاً به اجرا کننده سیاست‌های آل سعود تبدیل شده است.

جانشین رهبر شیعیان بحرین با بیان اینکه حکام سفاک ریاض که ابایی از ریختن خون مسلمانان ندارند؛ بحرین را به پیشگام و دروازه سیاست‌های خود درباره اسرائیل غاصب تبدیل کرده‌اند تصریح کرد: رژیم آل خلیفه از نفوذ اسرائیل در منطقه استقبال می‌کند و به دلیل جذب حمایت‌های آمریکا و آل سعود پیشگام ارتباط با رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار