فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ایمان، مقاومت و جهاد بزرگترین نهضت غلبه بر سلطه گران جاهلیت

سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» در پیامی به سومین بزرگداشت مجاهدان در غربت گفت: نهضت عظیم مبتنی بر ایمان، مقاومت و جهاد با غلبه بر سلطه گران جاهلیت ثانی میرود تا سنگرهای پوشالی ظلم و بیداد نمرودیان و فرعونیان دوران «نظام سلطه و شبکه صهیونیستی» فروریزد و آرمان «نجات محرومین و مستضعفان از بردگی نوین» را تحقق بخشد.
کد خبر: ۳۱۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹ - 07November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به سومین بزرگداشت مجاهدان در غربت در دانشگاه دامغان در استان سمنان، تاکید کرد: این بزرگداشت سخن از مقام شامخ و روایت حدیث نام آوران و بلند آوازگانی است که اینک مشی و طریقشان در جهان، مروج حرکت و گفتمانی گشته که آرزوی تمام انبیاء و اولیاء در طول تاریخ بوده است، گفتمانی که با عمق راهبردی و تعیین کننده خود و علیرغم خواست قدرتهای استکبار، امت اسلامی را به سوی دروازه تمدن نوین اسلامی نوید بخشیده است.

وی در این پیام افزود: به حول و قوه الهی این نهضت عظیم مبتنی بر ایمان ، مقاومت و جهاد با غلبه بر سلطه گران جاهلیت ثانی می رود تا سنگرهای پوشالی ظلم و بیداد نمرودیان و فرعونیان دوران «نظام سلطه و شبکه صهیونیستی» فروریزد و آرمان «نجات محرومین و مستضعفان از بردگی نوین» را تحقق بخشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این پیام خاطرنشان کرد: تاریخ سراسر افتخار شیعه همواره مزین به نام و یاد بزرگمردان حماسه آفرینی است که در امتداد خط عاشورا با سپردن دل و روح به حقیقت اسلام و مجاهدت های به هنگام و برافراشتن پرچم مقاومت و ایستادگی، جز به اعتلای اسلام ناب محمدی نیندیشند.

وی ادامه داد: بی شک این مهم ثمره جانفشانی و مجاهدتهای شهیدان والامقامی از مقاومت، همچون «مغنیه ها، حججی ها» و ایستادگی و صلابت مبارزان نستوهی همچون «شیخ بزرگوار زکزاکی» و هزاران مجاهد فی سبیل الله دیگری است که امروز، اسلام انقلابی را در هندسه نظام جهانی بر مدار فضیلت و سریر اقتدار نشانده اند.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: دلیر مردانی از جنس جهاد و شهادت که هیچگاه تعلقات و حصارهای مجازی و مرزهای جغرافیایی نتوانست مانع از انجام رسالت بزرگ و تاریخی شان شود.

وی در این پیام بیان کرد: اینجانب ضمن تجلیل از مقام گرانقدر شهداء، جانبازان، اسراء و آزادگان سرافراز جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان اسلام، ایثار و فداکاری خانواده های معزز آنان را که اینکه رسالت ارزشمند ترویج مشی و سیره آن عزیزان را بر دوش دارند ارج نهاده و دست آنها را به پاس صبر و مجاهدتهای خاموششان می بوسم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این پیام اضافه کرد: لازم می دانم از همه دست اندرکاران و برگزارکنندگان این مراسم که با دغدغه مقدس و انقلابی خود در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می نمایند، صمیمانه قدردانی نمایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: از خداوند متعال تداوم راه عزت آفرین شهیدان را برای همگان در سایه سار توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و زعامت حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار